جانشين مجتمع دانشگاهی امام حسين(ع) گفت: حمله به سفارت ایران در آلمان کار عناصر صهیونیست، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها است.
سردار محمد شعباني در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس از آمل در مورد پیروزی‌های قدرتمندانه لبنان و زمین‌گیر شدن اسرائیل، توانمندی‌های هوایی ایران اسلامی، نقص حریم هوایی ایران توسط آمریکا، بیداری اسلامی و تحولات منطقه، افتضاح آمریکا در خاورمیانه و حمله به سفارت ایران در آلمان صحبت کرد.
جانشين مجتمع دانشگاهی امام حسين(ع) در بخش نخست این گفت‌وگو با اشاره به پیروزی عزتمندانه مردم لبنان مقابل کافران اسرائیل بیان داشت: حکم قطعی خداوند است که ظالم بقا ندارد.
شعبانی افزود: اسرائیل در سه دهه اخیر با حمایت دنیای غرب به ویژه آمریکا جنایت‌هایی را مرتکب شده و بی‌عدالتی و ظلم‌هایی را روا داشته که امروز به لطف خدا به دست پر توان حزب‌الله شیعه و حماس اهل سنت آن چنان سیلی خورده و وضعیتی در آن رقم خورد که نشان داده است این دولت جعلی هیچ عقبه‌ای ندارد.
وی تصریح کرد: هواپیمای پهباد ساخت لبنان که تکنولوژی آن را ما به جوانان این کشور انتقال دادیم توانست بر روی گنبد آهنین اسرائیل قرار گرفته و پوشالی بودن آن را نشان دهد.
شعبانی با بیان اینکه لبنانی‌ها به اثبات رساندند که چگونه می‌توانند با اقتدار خود اسرائیل را زمین‌گیر کنند، اذعان داشت: آنها در ابتدا با جنگ 33 روزه قدرت خود را به رخ اسرائیل کشیدند، در جنگ 22 روزه هم موفقیت زیادی داشتند و این بار فکر می‌کردیم جنگ‌شان 11 روزه خواهد بود ولی در طی هشت روز نیروهای مقاومت، اسرائیلی‌ها را اسیر خود کردند.
* 8 ساعت برای قدرت جعلی اسرائیل کافی است
فرمانده سپاه پاسداران آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360با اشاره به اینکه اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر و ضعیف است، گفت: طبیعتا اگر این کشور جعلی اگر بخواهد با ما بجنگد 8 ساعت برای آنها بس است.
وی اضافه کرد: ما مشاهده کردیم که با یک آتش پاره دقیق علی‌رغم آن همه هزینه برای گنبد آهنین موشک‌های مقاومت به مکان‌های حساس و مهمی همانند بندر هیفا اصابت کرد، بندری که برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم صدای آژیر خطر در آن بلند شد همچنین وجود این وضعیت خاص و بحرانی باعث شد تا وزیر دفاع اسرائیل بعد از شکست مفتضحانه استعفا کرده و از سیاست خداحافظی کند که این حرکت یعنی خوردن سیلی محکمی از لبنان.
جانشين مجتمع دانشگاهی امام حسين(ع) ادامه داد: این وعده خداوند است که شک نکنید پیروزی همیشه نزد او است.
* شیب سیر تمام تحولات منطقه به نفع جهان اسلام است
وی در آنالیز تحولات منطقه و نقش ایران در آن اظهار داشت: خوشبختانه تحولات بسیار خوبی را در منطقه شاهد بودیم، تاکنون شیب سیر تمام تحولات منطقه به نفع جهان اسلام است، بیداری کشورهای اسلامی، وجود مشکلات اقتصادی در آمریکا، مسئله وال استریت، بدهی‌های مالی این کشور، شکست مفتضحانه و فرار ننگ‌آمیز آمریکا از عراق و زمین‌گیر شدنش در افغانستان همه حاکی از آن است که جهان اسلام در آستانه یک تحول عظیم و مهندسی جدیدی است.
شعبانی با اعلام اینکه باید دریابیم در کجای این معادله قرار داریم، گفت: باید در قدرت آینده سهم داشته باشیم، باید به شیعیان و مسلمانان دوباره اعلام کنیم که تمام این جهت‌گیری‌ها به سود اسلام و مسلمین است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد نقض حریم هوایی ایران توسط آمریکا و چگونگی قدرت دفاعی ایران در این امر یاداور شد: آمریکا به قدرت هوایی فوق‌العاده ایران پی برده است، باید چگونگی به زمین نشستن هواپیمای فوق جاسوسی آمریکا پهباد RQ170 برای مردم کشورمان بازگو شود تا به توان و قدرت بومی خود ببالیم که دنیا را به حیرت درآورده است.
* آمریکا در بخش توانمندی‌های هوایی از ایران سیلی محکمی خورد
جانشين مجتمع دانشگاهی امام حسين(ع) با اعلام اینکه آمریکا در این بخش نیز از ایران زخم خورده است، اذعان داشت: بهپاد امریکایی برنامه کلی‌اش در هوا توسط عوامل و نیروهای متخصص و توانمند داخلی حک شده و به آن برنامه‌ دیگری تزریق شد تا آن را بنشانیم، با بازخوانی هارد آن توانستیم کپی‌سازی کرده و این حرکت سیلی بسیار سنگینی برای آمریکا است.
به گفته شعبانی، آمریکا باید منتظر باشد تا جواب تجاوزات کور و نقض حریم هوایی ایران را بگیرد.
* حمله به سفارت ایران در آلمان کار عناصر صهیونیست و سلطنت‌طلب‌ها است
وی در مورد حمله به سفارت ایران در آلمان از سوی برخی عناصر معاند عنوان کرد: حمله به سفارت ایران در آلمان کار عناصر صهیونیست، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها است، در جایی که پلیس فاسد آلمان هم ببیند و عکس‌العملی نداشته باشد در صورتی که مسئولیت با او بوده است.
جانشين مجتمع دانشگاهی امام حسين(ع) اضافه کرد: آنها آمدند در و پنجره‌های سفارت را شکستند، به پرچم مقدس و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران اهانت کرده و با رنگ سبز یادداشت‌هایی را نوشتند و در جواب این حرکت زشت خود اعلام کردند که این حمله پاسخ به موشک‌های غزه در آسمان اسرائیل بوده است.
* حمله به سفارت ایران در آلمان عین نامردی، خلاف انسانیت و جوانمردی است
شعبانی این حرکت را در عین نامردی، خلاف انسانیت و جوانمردی دانست و گفت: پس معلوم است که صهیونیست‌ها در آن دخیلند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه دنیا پذیرفت و به این نتیجه رسیده که سربلندی از آن اسلام است زیرا شیب تحولات به سود اسلام و مسلمین رقم می‌خورد.
————————–
گفت‌وگو از قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *