نحوه مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 92 اعلام شد.

(ایسنا)، آن دسته از متقاضیان شرکت در آزمون سراسری 92 دارنده دیپلم‌های شاخه نظری شامل رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که از سال1384 تا 1391 دیپلم خود را اخذ کرده‌اند باید برای مشاهده شوابق تحصیلی به سایت ساهت به نشانی(dipcode.medu.ir) مراجعه کنند.

 

بر این اساس داوطلبان باید با مراجعه به سایت ساهت سوابق تحصیلی شامل اطلاعات شناسنامه‌ای و ریز نمرات دیپلم خود را مشاهده کنند و در صورت عدم مغایرت نسبت به تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی خود مبادرت کنند.

 

همچنین در صورت عدم مشاهده اطلاعات و یا اعتراض نسبت به اطلاعات خود می‌توانند در سایت مذکور گزینه عدم تائید را انتخاب و اعتراض خود را اعلام کنند.

 

البته بر اساس این گزارش فارغ التحصیلان دیپلم قبل از سال 1384، فارغ‌التحصیلان دیپلم شاخه فنی حرفه‌ای و کاردانش و فارغ‌التحصیلان غیر رشته‌های نظری (دانشسراهای تربیت معلم)، فارغ‌التحصیلان دیپلم نظام ترمی واحدی نظام جدید آموزش متوسطه و دیپلم‌های تطبیقی مدارس غیر ایرانی خارج از کشور مشمول قانون اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

 

همچنین،داوطلبان باید توجه داشته باشند که مشاهده سوابق تحصیلی و تائید آن به منزله ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1392 نخواهد بود و داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون باید از 16 تا 25 آذر ماه برای انجام ثبت‌نام در کنکور به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *