به این اتاق فکر که بر خلاف نهی صریح رهبر انقلاب از ایجاد هرگون تشنج و سواستفاده از احساسات مردم در جهت ایجاد اختلاف، فعالیت هایی را آغاز کرده توصیه می شود اخلاق مدارانه وارد میدان رقابت سیاسی شود و از طرح مسائلی که باعث القای اختلاف در میان نیروهای انقلاب می شود پرهیز کند و به جای نفی دیگران به اثبات خود بپردازد.

«فردا»: چند رسانه مدعی اصولگرایی بر خلاف تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص حفظ آرامش کشور  امروز در خبرسازی کذبی مدعی شدند که  برخی اصولگرایان برای انتخابات آینده رنگ نارنجی را برای فعالیت های انتخاباتی خود برگزیده اند!

در این مطلب که  طراحی های خاصی در آن قابل رصد است  آمده است:« چندی پیش در محفلی که حدود 1000 نفر از جوانان حامی محمدباقر قالیباف حضور داشتند، دستبند و شال های تبلیغاتی با رنگ نارنجی میان آنها توزیع شد.!!! در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری نیز، میرحسین موسوی، رنگ سبز، مهدی کروبی، سفید، محسن رضایی، آبی فیروزه ای و محمود احمدی نژاد، رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران را برای ستادهای انتخاباتی خود انتخاب کردند که پس از اعلام نتایج انتخابات، موسوی با ادعای “تقلب” و سوء استفاده از رنگ ستادهای انتخاباتی اش، قصد براندازی نظام را داشت که در این کار ناکام ماند.»

یک منبع آگاه درباره اهداف پشت پرده این خبر سازی کذب به فردا گفت: جریانی که حیات خود را در تشنج و بهره برداری غیر انقلابی از فتنه ها می بیند . قطعا در فضای آرام و با ثبات چیزی برای عرضه نخواهد داشت و می کوشد از طریق این خبر سازی با وادار کردن طرف مقابل به واکنش های احساسی فضای پرتشنجی را تدارک ببیند تا بهره برداری سیاسی خود را به سامان برساند.»

وی با کذب محض خواندن این خبرسازی تاکید کرد: جریانی که به دروغپردازی هایی اینچنین دست می زند مسلما  ناتوان از طرح مسائل ایجابی برای اثبات خود است و می کوشد با تهمت و دروغ فضای سیاسی را تدارک ببیند که در آن عنصر عقلانیت و آرامش مفقود باشد. خبر سازی فوق الذکر نیز در همین راستا قبل ارزیابی است . هر مخاطبی که به عقل خود رجوع کند  کذب بودن این خبر برایش محرز می شود.»
وی در ادامه با بیان اینکه اتاق فکری که این جنگ روانی نخ نما شده را تئوریزه و طراحی می کند،شناسایی شده است،افزود:به این اتاق فکر که  بر خلاف نهی صریح رهبر انقلاب از ایجاد هرگون تشنج و سواستفاده از احساسات مردم در جهت ایجاد اختلاف، فعالیت هایی را آغاز کرده توصیه می شود اخلاق مدارانه وارد میدان رقابت سیاسی شود و از طرح مسائلی که باعث القای اختلاف در میان نیروهای انقلاب می شود پرهیز کند و به جای نفی دیگران به اثبات خود بپردازد.

وی در پایان با  تاکید بر ضرورت حفظ آرامش کشور در شرایط کنونی، از آغاز پیگیری قضایی و حقوقی در خصوص این خبر سازی کذب خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *