همسر امیر قطر به منظور اطلاع یافتن از اوضاع انسانی و دیدار با مسئولان ارشد دولت منتخب فلسطین تا چند روز آینده به غزه سفر می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، منابع آگاه فلسطینی گزارش دادند که «موزه» همسر امیر قطر قرار است تا دو روز آینده به نوار غزه سفر کرده و از نزدیک از نیازهای این منطقه مطلع شود.

بر اساس این گزارش در همین راستا فردا یک هیئت قطری برای آماده‌سازی زمینه سفر همسر امیر قطر وارد غزه می‌شود.

منابع رسمی فلسطین در غزه هنوز خبر سفر همسر امیر قطر به نوار غزه را تائید نکرده اند.

«موزه بنت ناصر المسند» متولد سال ۱۹۵۹ همسر شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر است. وی دارای مدرک لیسانس در رشته علوم اجتماعی از دانشگاه قطر در سال ۱۹۸۶ است و ریاست شورای اداری موسسه عربی دموکراتیک در دوحه و نیز ریاست شورای اداری موسسه قطری آموزش، علوم و توسعه جامعه را بر عهده دارد.

این در حالی است که حدود دو هفته پیش «محمد العمادی» سفیر قطر و مسئول پرونده بازسازی غزه که در راس هیئت قطری برای بررسی طرح‌های عمرانی و بازسازی مناطق ویران شده به غزه سفر کرده بود گفت: دولت قطر با شرکت در مناقصه چهار پروژه عمرانی منطقه جنگ‌زده نوار غزه، در اولین مرحله از بازسازی این منطقه ۲۵۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می کند.

وی افزود: از مشاوران دعوت به عمل آمد تا طرح‌های خود را برای احداث شهرکی که قرار است شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی» نامگذاری شود، ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *