۱. فرانسه
۲. روسیه
۳. انگلستان
۴. آلمان
۵. سایر کشورها
البته برخی از این ویژگی ها که به پای بی ادبی یک ملیت گذاشته می شوند، بیشتر ناشی از تفاوت های فرهنگی بوده و در حقیقت آنها قصد بی ادبی به گردشگران را نداشته اند. برای مثال، تاتیانا دایولا، مدیر بازاریابی روسی Skyscanner می گوید:” زبان روسی به اندازه زبان انگلیسی مودبانه نیست، بنابراین وقتی یک فرد روسی جمله ای را مستقیما به زبان انگلیسی بر می گرداند ممکن است که آن جمله آنقدر محترمانه به نظر نرسد، اما این بدین معنا نیست که او قصد بی احترامی به مخاطبش را داشته است”.
سردبیر بخش سفر Skyscanner، بالدوین، هم می گوید که:” ما از اینکه روسیه مقام دوم را کسب کرد متعجب شدیم”. او معتقد است که :”نا آشنا بودن فرهنگی و نژادی اروپایی ها و بالاخص انگلیس ها با روس ها در رتبه آنها بی تاثیر نبوده است”.
این قاعده برای فرانسوی ها هم صدق می کند، بالدین در این رابطه می گوید:” بین ما و فرانسوی ها، که نزدیک ترین همسایه مان هم محسوب می شوند، همواره رقابت و خصومتی وجود داشته است”. و با توجه به اینکه بیشتر افراد نظرسنجی شده از انگلستان بوده اند، این احتمالا در اول شدن فرانسه بی تاثیر نبوده است. با این وجود بالدوین اضافه می کند:” حتی خود فرانسوی ها هم اعتراف می کنند که این دریافت خارجی ها ازآنها خیلی هم بی پایه و اساس نیست”. (البته در دفاع از فرانسه باید بگویم که بطور مشخص صحبت کردن پاریسی ها با یکدیگر هم غیر مودبانه است اما فرانسوی های بیرون از پاریس و ساکن شهرهای دیگر فرانسه دلپذیر و با محبت هستند).
اما انگلیسی ها در نظر سنجی پیشین Skyscanner که “بی ادب ترین گردشگران” را انتخاب می کرد، خود را به عنوان “بی ادب ترین گردشگران”دنیا انتخاب کردند.
کشورهایی که به داشتن کمترین شهروندان بی ادب انتخاب شدند، برزیل، کارائیب و فیلیپین بودند.
Skyscanner با ارائه سایت خود در ۲۵ زبان، و با داشتن بیش از ۲۵ میلیون بازدید ماهانه و ۱۱ میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در ماه، سایت خود را پر نفوذترین سایت گردشگری، در اروپا می داند.