بولتن نیوز: وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار خبر « تغییر عابدزاده مدیریت شرکت آسمان، متاثر از سیاسی کاری و به زیان کشور است » جوابیه ای برای پایگاه خبری بولتن نیوز ارسال کرده که به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم سایت خبری بولتن نیوز

سلام علیکم

با عرض ادب و احترام، پیرو انتشار خبری با عنوان «تغییر عابدزاده مدیریت شرکت آسمان، متاثر از سیاسی کاری و به زیان کشور است» به تاریخ 23 مرداد 1391 بنابر ماده 23 قانون مطبوعات و خبرگزاری ها جوابیه زیر ارسال می شود.

خواهشمند است بنا بر ماده ذکر شده در انتشار جوابیه مساعدت لازم را مبذول فرمایید.

به استحضار می رساند شرکت هواپیمایی آسمان در سال 1381 به صندوق بازنشستگی کشور واگذار شده و بدیهی است این وزارتخانه مسئولیتی در عزل و نصب مدیران عامل شرکت های هواپیمایی غیر دولتی به خصوص شرکت هواپیمایی آسمان ندارد.

ذکر این نکته ضروری است که وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی آخرین وضعیت هواپیمایی به صورت هفتگی با شرکت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران ایرلاین ها و کارشناسان مرتبط با موضوع جلسه برگزار و تصمیم های لازم گرفته می شود.

عملکرد سازمان هواپیمایی کشوری در تدوین مقررات جدید برای ایمنی بیشتر صنعت هوانوردی و سربلندی از بازرسی های سخت گیرانه ایکائو و دیگر سازمانهای نظارتی در سال گذشته نشان از کارهای عملیاتی کارشناسی شده دارد.

همچنین رشد 312 درصدی توسعه ناوگان هوایی و 60 درصدی کل پروازهای انجام شده از سال 1384 تاکنون نسبت به در مدت مشابه در سال های قبل دلیلی بر نتایج دیگر تصمیمات کارشناسی وزارت راه و شهرسازی برای توسعه صنعت هوانوردی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *