قالیباف بیاید من هم می‌آیم!

شنیدیم که در حالی که این روزها اخبار مختلفی در‌خصوص حضور افراد و شخصیت‌های متنوع از اردوگاه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به گوش می‌رسد و هر کدام شرایطی را برای حضور خود عنوان می‌کنند، به گزارش یک سایت خبری محمدرضا عارف که خود معتقد بود در آب‌نمک خوابانده شده است، گفته: اگر اجماع رهبران اصلاح‌طلب روی من باشد، امکان حضورم در انتخابات به عنوان کاندیدای جناح اصلاح‌طلب بالا می‌رود، اما در صورت ورود محمدباقر قالیباف به صحنه انتخابات، بدون توجه به سبد رأی اصلاح‌طلبان وارد عرصه انتخابات می‌شوم! این سخنان عارف در حالی است که برخی اصلاح‌طلبان همچون مقتدایی و صادق زیباکلام معتقدند قالیباف یکی از بهترین گزینه‌ها برای اصلاح‌طلبان می‌باشد.

 

کاندیداتوری‌ام را به وقتش اعلام می‌کنم
یک خبر دیگر این که رئیس سازمان بازرسی که این روزها رفت و آمدش در فضای سیاسی کشور بیش از گذشته شده تأکید کرده اگر تصمیم داشته باشد وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود به وقتش این تصمیم را اعلام می‌کند. مصطفی پورمحمدی که به همراه منوچهر متکی و نهاوندیان، گزینه‌هایی هستند که از آنها به عنوان کاندیداهای مطرح جبهه پیروان خط امام و رهبری یاد می‌شود در ادامه خاطرنشان کرده: در حال حاضر زمان خدمت، کار و رفع مشکلات مردم است و هر تصمیمی را در زمان خودش اعلام می‌کنم! نکته قابل توجه این که وزیر سابق دولت نهم گفته که سفرهای استانی و جلسات دانشگاهی‌اش همواره برقرار بوده و ارتباطی به انتخابات آینده ریاست جمهوری ندارد!

روزنامه ایران

15 thoughts on “عارف :قالیباف بیاید من هم می‌آیم”
  1. یکی نیست به عارق بگه تو را چه به هین حرقها وقتی اصلاح طلبان هم علاقه ای به حضورت ندارند

  2. عارق هم میخواد با حسبیدن به قالیباف خودش مطرح کنه

  3. عارف چه عملکردی داشت یه ادم خنثی که حتی اصلاج طلبان حاضر نیستند به او فکو کنند

  4. چرا سبد کالا به کارمندان بیمارستانهای آمل تعلق نگرفت؟
    وعده هایی که چندین سال است کاملاً محقق نشد…

    سبد کالایی به ارزش 100 هزار تومان بین 2 میلیون و 400 هزار کارمند دولت توزیع خواهد شد.” این خبری بود که همین چند روز پیش سرپرست معاونت معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد و خبر از هدیه دولت به کارمندان در ماه مبارک رمضان داد.سبد کالایی که شامل مرغ و برنج و روغن و شکر و…

    هر چند که هنوز با گذشت نیمی از روزهای ماه مبارک رمضان ، برخی از کارمندان موفق به دریافت این سبد کالا شده اند ، اما در شهرستان هزارسنگر آمل بعضی از ادارات از جمله بیمارستانهای این شهرستان همچنان منتظر تحقق وعده های دولت محترم هستند تا طبق وعده هایی که دولت در توزیع سبد کالا بین دومیلیون و چهارصدهزار کارمند خود داده محقق گردد .

    اگرچه چندین سال است که دولت محترم وعده توزیع سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان را می دهد و در بین کارکنان توزیع می گردد اما این سبد کالا در بین کارمندان بیمارستانهای این شهرستان توزیع نشده است ، به هر حال انتشار این خبر موجب شد تا کارمندانی که وضعیت مالی نسبتاً پایین دارند به این موضوع که چرا دولت توجه و نظارت به توزیع عادلانه و صحیح این سبد کالا ندارد بپردازند.

  5. عارف با هر اقدام هیجان زدهای کلا خودش را نابود میکند

  6. این یعنی احتمال توافق اصلاحات با قالیباف زیاد است واسه همین عارف از قالیباف مایه میزاره وگرنه حضور قالیباف که قطعی شده

  7. قالیباف برای لیجاد تعادل در کشور نیاز است فقط او می تواند ای بحرانهای موجود را حل کند

  8. واقعا عارف در خودش چی دیده حتی اگه اصلاح طلبان او را انتخاب کنند با چه پایگاه مردمی میخواهد وارد عرصه شود اخرش مثل دکتر معین میشود

  9. قالیباف از جنس مردم است ومردم بارها عملکرد او را حس کردند اما عارف حتی همفکرانش قبولش ندارند

  10. چه ربطی داره بادپا جون به موضوع این صفحه چه کاری انجام شد که این یکی نشد

  11. گر چه تلاش می کنم به احتیاط بنویسم که به دامن کبریایی کسی گردی نشیند و واز حریم منطق فراتر نرود و متون شیرین ادبیات پارسی را به تلخی نییارابم وهماره شعارم :گرت زدست بر آید چو نخل باش شیرین +++ورت زدست نیاید چو سرو باش آزاد **مع الوصف چکامه کوتاه در باب قالباف و عارف و نسبت امدن و نیامدن شان تقدیم داشتم که ظاهرا”نقل و نقد نشد وچرا یی آن بر ما معلوم نیست گر چه می دانم مدیر مسول تحصیل کرده و زحمت کش هراز نیوز جناب نصیری عزیز اهل سانسور و…نیست ند.

  12. یکی به وبلاگ اقا بادپا سربزنه بیچاره به التماس افتاده

  13. اقا بادپا بیچاره نه سواد داره نه مدرک داره فقط فحش بلده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *