معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تراز مالی دانشگاه آزاد که در آن به بدهی 2600 میلیاد تومانی پی برده شد به تایید و امضای امور‌مالی دانشگاه و خزانه‌دار هیات امنای دوره پیشین رسید.

به گزارش هراز، به نقل از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ،آنا، صبح دیروز پنجشنبه فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه هیات رییسه دانشگاه با آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار کردند.

خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی دراین دیدار گفت: زمانی که مسئولیت را پذیرفتم از کارکنان مالی و خزانه‌دار هیات امنا خواستم که تراز مالی دانشگاه را درآورند که بدهی 26 هزار میلیارد ریالی مشخص و به امضا و تایید امور‌مالی دانشگاه و خزانه‌دار هیات امناپیشین رسید.

وی با اشاره به بدهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در صدد ایجاد منابع جدیدی هستیم تا فشاری به دانشجویان وارد نشود ضمن اینکه با برنامه‌ریزی مالی و با توجه به بدهی دانشگاه قرار شد از دانشجویان شهریه اضافه اخذ نشود و حتی برای دانشجویانی که معدل بالایی دارند، 20 درصد تخفیف لحاظ خواهد شد.

خجسته تاکید کرد: این کاهش شهریه در حال حاضر به دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اختصاص دارد.

وی افزود: بعضی واحدها بودند که ارتباطی با دانشگاه نداشتند و اضافه بودند که حذف شدند مانند واحد آکسفورد که ماهانه هزاران پوند به حساب آنجا واریز می‌شد و نه دانشجویی داشت و نه چنین دانشگاهی وجود داشت.

وی در خصوص وضعیت برخی دیگر از واحدهای بین‌المللی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد واحد امارات نیز از نظر فرهنگی در وضعیت مناسبی قرار نداشت، به گونه‌ای که دختران دانشجو با پوشش نامناسب سر کلاس درس حاضر می‌شدند که رئیس این واحد تغییر کرده و اصلاحات لازم در آنجا صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *