مدير عامل تيم استقلال پس از توافق كامل براي ماندن در تيم و ادامه همكاري با آبي ها با شرايط خاصي مشغول بررسي اوضاع بازيكنان اين تيم است، وي مدعي شده كه جباري و فرهاد مجيدي براي فصل بعد در اين تيم حضور دارند.
به گزارش هراز ، باشگاه خبرنگاران، مجتبي جباري و مجيدي دو بازيكن هستند كه مشكلات جدي اي براي همكاري با اميرقلعه نوعي دارند و اين موضوع كاملاً اثبات شده است، اما مديريت تيم استقلال اصرار فراوان دارد كه اين دو بازيكن را براي حضور در تيم قلعه نوعي ترغيب و راضي كند، اتفاقي كه براي تيم حواشي بسياري را به همراه دارد.
وي مدعي شده است كه براي ادامه همكاري با فرهاد مجيدي اعلام آمادگي كرده است و قصد دارد كه اين اتفاق را قم بزند و اوضاع را طوري پيش ببرد كه فرهاد مجيدي بتواند براي حضور در اين تيم اقدام كند و به جمع آبي ها باز گردد.
شايان ذكر است، مديريت تيم استقلال، مدعي شده است كه فرهاد مجيدي مشكلي براي بازگشت به تيم محبوب خود ندارد و در صورتي كه وضعيت ايده آل پيش برود وي براي استقلال شدن آماده مي شود.

گفتني است: مجيدي هنوز قراردادي را با تيمهاي عربي امضاء نكرده است و حتي علام شده كه در انتظار مشخص شدن اوضاع در استقلال است، البته اين در حالي است كه مهاجم مورد علاقه فتح اله زاده پيش از اين اعلام كرده بود كه با اميرقلعه نوعي و ديگر مربيان مشكلي ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *