پوريا عبادي از بهترين و پاک ترين جوانان بوده که براي برقرار نظم و امنيت به درجه رفيع شهادت رسيد

حجت الاسلام زارعي، رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان در حاشيه مراسم تشييع پيکر پاک شهيد “پوريا عبادي” بهترين مرگ را شهادت در راه خدا دانست.

به گزارش هرازنیوز ،حجت الاسلام والمسلمين “محمد اسمائيل زارعي” در حاشيه مراسم وداع و تشييع پيکر پاک شهيد بزرگوار ، پوريا عبادي ضمن تسليت اين واقعه جانگداز حضور خانواده وي و کارکنان خدوم فراجا گفت: کارکنان فراجا از باگذشت ترين افراد هستند که با ايثار جان خود اجازه نمي دهند کسي يا گروه هاي خرابکار، امنيت مردم عزيزمان را به مخاطره بياندازند.

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان مازندران تصريح کرد: شهيد عزيزمان، پوريا عبادي از بهترين و پاک ترين جوانان بوده که براي برقرار نظم و امنيت در سراسر استان خدمت کرده و اکنون به درجه رفيع شهادت رسيده است.
حجت الاسلام زارعي با بيان اينکه بايد قدردان زحمات کارکنان فراجا که با از جان گذشتگي و شبانه روز در پي برقراري نظم و امنيت کشورند، باشيم، تصريح کرد: بهترين مرگ، شهادت راه خداست و اين شهيد بزرگوار يقيناً در مقام شهداي دفاع مقدس بوده و اميدوارم خداوند او را با اباعبدالله الحسين (ع) و ياران با وفايش در صحراي کربلاي، محشور گرداند.

شهيد “عبادي” جواني و آرزوهايش را در مبارزه با اراذل و اوباش در جهت ايجاد امنيت هديه کرد

عزيز زاده گرجي ،معاون سياسي امنيتي استانداري، گفت: شهيد “پوريا عبادي”، جواني و آرزوهايش را در مبارزه با اشرار و اراذل و اوباش در جهت ايجاد نظم و امنيت مردم شريف استان هديه کرد

“قاسم عزيز زاده گرجي” در حاشيه مراسم تشيع پيکر شهيد عبادي در ستاد فرماندهي انتظامي استان مازندران، ضمن تسليت محضر فرمانده و کارکنان انتظامي استان مازندران بيان کرد: در آستانه هفته انتظامي شاهد پر پر شدن و شهادت يکي از عزيزان هستيم.

وي افزود: شهيد “پوريا عبادي”، جواني و آرزوهايش را در مبارزه با اشرار و اراذل و اوباش در جهت ايجاد نظم و امنيت مردم شريف استان هديه کرد و يقيناً ما در مقابل اين عزيزمون بسيار بدهکاريم.

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران تصريح کرد: امروز نيروي انتظامي مظهر اقتدار نظام جمهوري اسلامي است و همواره بايد مورد حمايت همگان واقع شود.

عزيز زاده گرجي در پايان اظهار داشت: در جهت حمايت و پشتيباني از اقدامات شايسته فرماندهي انتظامي استان مازندران تمام اهتمام خود را به خرج خواهيم داد تا شاهد اقتدارآفريني پليس در جامعه باشيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *