کشف محموله ميلياردي آبميوه و سيگار هاي قاچاق در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 80 هزار نخ سيگار و 240قوطي آبميوه خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد و هفتصدوپنجاه ميليون ريال توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي خبر داد.

به گزارش هرازنیوز، سرهنگ “علي داداش تبار” در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي شهرستان بابل در اجراي طرح ضربتي مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتي از ورود مقادير قابل توجهي سيگار و آبميوه خارجي قاچاق ، به يکي از باربري هاي شهرستان مطلع و رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن هشتاد هزار نخ سيگار و 240قوطي آبميوه خارجي قاچاق  به ارزش يک ميليارد و هفتصدوپنجاه ميليون ريال را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل اظهار داشت: در اين رابطه يک متهم دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ “داداش تبار”در پايان با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با عوامل قاچاق و حمايت از توليدکنندگان داخلي، از عموم شهروندان خواست : در صورت اطلاع از فعاليت غيرقانوني افراد سودجو،موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *