دستگيري سارق طلاجات در محمودآباد

سرهنگ حسين زاده، فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق طلاجات منزل خبر داد.

به گزارش هرازنیوز، سرهنگ”محمود حسين زاده” در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت طلاجات از يک منزل در شهرستان محمودآباد، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: ماموران پليس آگاهي با اقدامات فني و تخصصي و بررسي صحنه هاي وقوع جرم، هويت سارق را که خانمي که دوست خانوادگي مالباخته بود را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي، متهمه را دستگير و به پليس آگاهي دلالت دادند .

فرمانده انتظامي محمودآباد تصريح کرد: متهمه در تحقيقات فني پليس لب به اعتراف گشود و اعلام داشته با مالباخته دوست خانوادگي بوده و به منزل آنها رفت و آمد داشتيم و در اين ميان در ميهماني ها متوجه وجود طلاجات شاکيه و محل اختفاي آنها شده و در يک فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات نمودم
سرهنگ حسين زاده با بيان اينکه تلاش کارگاهان پليس آگاهي براي شناسايي و دستگيري مالخران ادامه دارد گفت: متهمه با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي محمودآباد در پايان از شهروندان خواست تا همواره به هشدارهاي پليسي توجه کرده و از اعتماد بي جا به دوستان ، آشنايان و اطرافيان خودداري و از حمل و نگهداري وجه نقد و ديگر اشياء با ارزش و قيمتي همچون طلاجات در ديد افراد خودداري کنند و با نصب دوربين،آژير و زنگ هشدار، ايمني محل سکونت خود را افزايش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *