ًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ”

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

حادثه دلخراش تروریستی عوامل مزدور استکبار جهانی و دولت های رو به زوال منطقه در شهرستان راسک بار دیگر ثابت کرد، نهضت اسلامی و مقاومت دلیرانه مومنان به وعده رهایی بخش الهی همواره در معرض تهدید و هجمه جریان باطل شیطانی قرار دارد.

قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت، گواهی صادق بر حقانیت نهضت عاشورایی امام حسین (ع) بر یزیدیان زمان است و ملت ایران بداند قطره قطره خون این شهیدان، دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام از این دشمنان پلید است.

ایران اسلامی امروز در منطقه ای پر از توطئه و آتش افروزی از سوی دشمنان قرار گرفته که امنیت و آرامش منطقه را نشانه رفته اند و اهداف شوم خویش را در تضعیف کشورهای منطقه دنبال می کنند. اما جمهوری اسلامی ایران با همت و ایثارگری نیروهای نظامی و انتظامی در اوج اقتدار، امنیت و ثبات قرار دارد و به راستی همه مردان و زنان این مرز و بوم، قدردان ایثارگری های آنان بوده و همواره نام و یاد آنان در طول تاريخ با رشادت، شجاعت و بزرگی در اذهان به یادگارخواهد ماند.

بی تردید دست های پلیدی که مرتکب این جنایت ننگین شده اند، باید بدانند که این شرارت ها ذره ای در عزم راسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای تأمین امنیت و مبارزه با مزدوران استکبار جهانی خدشه وارد نخواهد کرد.

اینجانب شهادت همکاران عزیزمان را در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان به بازماندگان شهدای مظلوم این حادثه دلخراش تروریستی، ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمي امام خامنه ای(مدظله العالی) و مردم ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک این شهیدان سرافراز را با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

فرمانده انتظامي استان مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *