فرارو- تیم فوتبال سپاهان ایران با برتری مقابل استقلال، دیگر نماینده فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت تا کارنامه درخشان “زلاتکو کرانچار” کامل‌تر شود.
از حواشی این بازی اینکه پیش از آغاز مسابقه ناظر کره‌ای دیدار سپاهان مقابل استقلال، اجازه نشستن تماشاگران را در محوطه چمن پشت یکی از دروازه‌های ورزشگاه فولادشهر نداد و بخشی از پشت دروازه و محوطه منتهی به اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر خالی از تماشاگر شد.
هواداران سپاهان هنگام ورود دروازه‌بان‌های دو تیم به زمین با شعارهای تندی از مهدی رحمتی استقبال کرده و او را پول پرست خواندند. این تماشاگران در هنگام شعاردادن علیه دروازه‌بان تیم استقلال که در ابتدای فصل از سپاهان جدا شد، برای وی پول تکان می‌دادند و به تشویق رحمان احمدی و رضا محمدی پرداختند.
خسرو حیدری که فصل پیش در کنار سایر بازیکنان سپاهان در این مرحله و در همین ورزشگاه به مصاف بنیادکار ازبکستان رفته بود، حدود یک سال بعد این بار با پیراهن استقلال در ورزشگاه فولادشهر برابر سپاهان بازی کرد.
سیدمهدی سیدصالحی هنگام گرم کردن پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با تمامی اعضای کادر فنی و تدارکات استقلال خوش و بش کرد.
ساعت اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر که در بازی‌های اخیر دو تیم زمان را نشان نمی‌داد، همچنان خراب بود و زمان اشتباه را نشان می‌داد.
همچنین هواداران سپاهان بعد از به ثمر رسیدن گل برونو سزار به شدت به حمایت از تیم خود پرداختند و به صورت ایستاده بازی را تماشا کردند.
در پایان بازی نیز بازیکنان سپاهان از جمله کاپیتان این تیم از رحمتی دروازبان تیم استقلال دلجویی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *