شايد نبايد اينقدر بزرگ مي شد. شايد مقصر اصلي فرد يا افراد ديگري باشند اما در هر صورت اين اتفاق آنقدر بوي بد مي دهد كه حال همه را خراب مي كند! از كاسب و كارگر و بازيگر گرفته تا خود موسيقي دان هاي مطرح كشور.
به گزارش جهان به نقل از  آويني فيلم، اين روزها حرف از توهين به عزيز شيعيان، امام هادي(ع) باعث شده تا جامعه ايراني بهت زده شود. شايد در وهله اول گمان شود اين اتفاق تنها در فضاي مجازي سر و صدا بلند كرده اما وقتي پا در كوچه و خيابان مي گذاري، متوجه مي شوي كه ماجرا گسترده تر از اين هاست.

شايد هم نبايد اينقدر بزرگ مي شد. شايد نبايد موسيقي زيرزميني اينقدر افسارگسيخته و بدون هيچ گونه محدوديتي به جامعه عرضه مي شد تا شهرت خواننده هاي زيرزميني بيشتر از روزميني شود! و حالا…
در هر صورت سلمان رشدي ديگري ظهور پيدا كرد و حكم ارتدادش توسط مراجع صادر شد. قبل از هر چيز بايد آسيب شناسي كرد كه چرا اين اتفاق افتاد.

استاد حسام الدين سراج، در گفت وگو با “آويني فيلم”، اتفاق اخير را مسائل حاشيه اي دانست و تصريح كرد: به عقيده من اين ماجرا تنها جنبه سياسي دارد.

شاگرد “ميرزا اسماعيل دولابي” با تاكيد بر اين نكته كه هتك حرمت مذكور به هيچ وجه با موسيقي مرتبط نيست، گفت: هنر و هنرمند واقعي رسالتش را مي شناسد و بدان آگاه است.

اين استاد دانشگاه، افزود: نبايد اين افراد را هنرمند و جزو جامعه موسيقي دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *