به گزارش هراز نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نشست هم اندیشی اعضاء خانه مطبوعات و بسیج رسانه با حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

در این نشست مشترک فرهنگی ابتدا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاثیر گذاری و اثر بخشی بالای رسانه ها برافکارعمومی گفت : رسانه ها نباید تاجایی تنزل بیایند که عده ای فقط  به عنوان محل کسب به آن بنگرند بلکه می توانند با جهت دهی درست بر رویکرد مدیران تاثیر بگذارند و علاوه بر کمک همه جانبه به پیشرفت استان  به حوزه فرهنگ و هنر نیز یاری رسانند .

وی در ادامه افزود : ما با رسانه های منتقد مشکلی نداریم اما رسانه منتقدی که نیتش پیشرفت و توسعه فرهنگی و تعالی جامعه باشد و در کنار انتقاد راهکارهای برون رفت از مشکلات را نیز ارائه کند .

حسین جوادی در پایان سخنانش تصریح کرد: برای پیشرفت فرهنگ و هنر استان  تعامل خواهیم داشت ولی ذره ای از حقوق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران کوتاه نخواهیم آمد و در این راستا اهل معامله نیستم ولی اهل تعامل هستم  و طرح ها و برنامه های مهم و خوبی برای بخش های گوناگون فرهنگی و هنری استان بویژه اقتصاد هنر در دست داریم که انشالله و به یاری خداوند و کمک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان آن ها را اجرایی خواهیم کرد.

همچنین ، در پایان این نشست مشترک فرهنگی از زحمات عشرت کراری مدیرعامل سابق خانه مطبوعات مازندران تقدیر و حکم مدیرعامل جدید خانه مطبوعات مازندران توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به شهرام فهیمی  اهداء شد.

گزارش : حسن جوان

       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *