مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ی آزاد استان مازندران

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران توکل را اصل مغفول‌مانده انسان امروز دانست و گفت: وقتی ذات و فطرت انسان به تجملات و زیبایی‌های دنیا دوداندود می‌شود، انسان راه نجات خود را گم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، عبدالرضا بابایی در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ی آزاد استان مازندران با تبریک ولادت حضرت صدیقه زهرا(س) و روز زن و مادر به همه بانوان به‌ویژه بانوان دانشگاه آزاد، یکی از علل اصلی افزایش بیماری‌های روانی مانند استرس و اضطراب در دنیای امروز را حاصل دوری از قرآن و اهل بیت دانست

وی توکل را اصل مغفول‌مانده انسان امروز دانست و تشریح کرد: انسان ذاتاً و فطرتاً خداگراست و وقتی ذات و فطرت انسان به تجملات و زیبایی‌های دنیا دود اندود می‌شود، انسان راه نجات خود را گم می‌کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد مازندران آفت دوری از قرآن و اهل بیت در بخشی از جامعه امروز ایران را حاصل آثار مخرب فرهنگ‌های غربی دانست و اظهار کرد: اجرای این برنامه‌های قرآنی سبب می‌شود تا غبار نشسته بر دل‌ها زدوده شود و ذات پاک انسانی بیدار و راه خود را به سوی خدا پیدا کند.

به گزارش آنا، بیست و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در سه گروه استادان، کارکنان و دانشجویان ویژه برادران و خواهران به میزبانی دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی برگزار شد.

در این دوره ۸۵ نفر از استادان کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران به تفکیک ۳۰ نفر از خواهران و ۵۵ نفر از برادران به رقابت پرداختند و نفرات برتر برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن و عترت که اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود، معرفی شدند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *