علی قاسمی

دکتر علی قاسمی دبیر کمیته ملی اهل قلم نهضت هرخانه یک ستاد کشور:
انتخاب شعار دولت مردمی و ایران قوی وجه تمایز رییسی با سایر نامزدهاست
علی قاسمی دبیرکمیته ملی اهل قلم نهضت هر خانه یک ستاد رییسی در کشور در گردهمایی اهالی اهل قلم،و اصحاب رسانه مازندران در روز پنجشنبه در امل با تبریک به پیروزی تیم والیبال ایران در مقابل امریکا با اشاره به شعارهای نامزد های انتخابات ریاست جمهوری گفت انتخاب شعار “دولت مردمی و ایران قوی”از زمان شناسی و هوش سیاسی رییسی حکایت دارد و رییسی توانست در این مقطع زمانی با انتخاب این شعار به مطالبات و نیاز امروز جامعه پاسخ مناسب دهد.

دکتر قاسمی در ادامه افزود مردم امروز خواهان ایران قوی و قدرتمند در همه عرصه ها ازجمله حوزه اقتصاد هستند و به شکل گیری دولتی می اندیشند که بتواند به تحقق این خواسته کمک کند و گام های اساسی بردارد.مردم در ایران قوی خواهان تولید روزافرون علم،توسعه متوازن و پایدار ،توزیع عادلانه فرصت،منابع و ثروت،امنیت پایدار،عدالت گستری،ازادی و استقلال و رفع نابرابری ها و ناعدالتی ها می باشند.دبیر کمیته ملی اهل قلم نهصت هرخانه یک ستاد گفت رییسی این نیاز و مطالبه عمومی را از جامعه گرفت و به یک گفتمان تبدیل کرد.

دکتر قاسمی در ادامه تصریح کرد انتخاب شعار دولت مردمی و ایران قوی وجه تمایز رییسی با سایر نامزدهاست.وی همچنین گفت یکی از بسترهای تحقق این گفتمان و عینیت بخشی به ایران قوی از مسیر انتخابات است.۲۸خرداد روز مردم و بلوغ جمهوریت نظام است. با مشارکت و حضور در پای صندوق های رای و انتخاب درست ازبین نامزدها به تحقق دولت مردمی و ایران قوی کمک کنیم.

دکتر قاسمی همچنین گفت ۲۸ خرداد روزی است که ایران قوی را معناکنیم و عزت ایران و ایرانی را در دنیا به نمایش بگذاریم.دبیرکمیته ملی اهل قلم نهضت هرخانه یک ستاد رییسی در ادامه افزود:جریان و جبهه رییسی گسترده است و همه مردم با همه سلایق در این جبهه قرار می گیرند.این جبهه دنبال وحدت و هم افزایی ملی و به تحقق ایران قوی می اندیشد.

دکتر قاسمی با اشاره به مناظره های تلویزیونی گفت رییسی اخلاق یک حکمران خوب را در مناظره ها به نمایش گذاشت و بدون حاشیه سازی دنبال تبدیل اخلاق مداری به یک فرهنگ عموی در جامعه است.

وی تصریح کرد کسانی که با دروغ به قدرت می اندیشند ،نمی توانند به عزت و اعتلای این کشور و تعالی جامعه و به رفع چالش های اقتصادی و معیشت مردم کمک کنند.

قاسمی گفت : مردم در این مقطع با شعور سیاسی در پای صندوق های رای حضور می یابند و قطعا با انتخاب درست ،به تحقق ایران قوی سرعت می بخشند.

دکتر قاسمی با اشاره به نقش اهل قلم و اصحاب رسانه در روشنگری و تنویر افکار عمومی و در شفاف سازی فضای انتخابات گفت مسولیت سنگینی در این مقطع بر دوش رسانه ها است و اهالی اهل قلم می توانند با روشنگری به ترغیب و تشویق مردم به مشارکت و عینیت بخشی به گفتمان ایران قوی از مسیر انتخابات و در روز ۲۸ خرداد کمک کنند.وی تصریح کرد:۲۸ خرداد تجلی کلمه “ما” است و در این کلمه همه سلایق و اندیشه های این مرز و بوم معنا پیدا می کند و رنگ تازه ایی به خود می گیرد.

دکتر قاسمی تاکید کرد در ایران قوی همه سلایق حضور دارند و در این گفتمان کلمه”ما”معنا و مفهوم پیدا می کند و قطعا ۲۸خرداد ۱۴۰۰ به نقطه عطف تازه ایی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل خواهدشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *