1. اولین نشاء مکانیزه برنج کشور در سال زراعی جدید در بابلسر انجام شد .خبرنگار بابلسر : اسماعیل فلاح

    با حضور احمد حسین زادگان استاتدار مازندران ، عزیزالله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، سردار نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ،اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی اولین نشاء مکانیزه کشور در سال زراعی جدید در روستای باقرتنگه بابلسر انجام شد .

    استاندار مازندران در این مراسم طی گفتگوی گفت : دولت با حمایت از شالی کاران با تنظبم میزان و زمان واردات برنج از کشاورزان حمایت لازم را انجام خواهد داد . وقتی واردات بی رویه و زمان نامناسب باشد تمام تلاش یکساله کشاورزان و شالی کاران از بین خواهد رفت ، ولی امسال تلاش می شود تا واردات محصولات برنج کنترل شود .

    ایشان افزود : دولت با کمک های حمایتی از قبیل تامین نهاده های کشاورزی ، یکپارچه سازی اراضی و تامین بذر و تسهیلات ارزان قیمت به کمک کشاورزان خواهد آمد تا قیمت تمام شده تولید کاهش یابد و از سوی دیگر برای فروش و بازاریابی محصولات نیز باید برنامه ریزی جدی شود .

    در ادامه این مراسم عزیزالله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت : تا کنون 900 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت شد ، با توجه به سیل اخیری که در استان به وجود آمده و خسارت زیادی را به بخش کشاورزی وارد کرده در تلاش هستیم تا به رفع مشکلات کشاورزان بپردازیم تا در زمان مقرر بتوانند اقدام به کشت محصول خود نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *