‍ خطاب امام جمعه شهرستان بابلسر به وزیر راه

آقای وزیر باید چند جوان دیگر را از دست بدهیم تا شما به فکر برطرف کردن مشکل جاده ها باشید

بابلسر : اسماعیل فلاح، هرازنیوز

حجت الاسلام والمسلمین قلی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه خیز بودن جاده مواصلاتی شهرستان بابلسر گفت:خطاب بنده به وزیر محترم راه است، آقای وزیر؛ شما تا چند ماه گذشته؛ استاندار مازندران بودید،در جاده های مازندران به خاطر تعلل در اتمام پروژه های راه سازی و یا نداشتن روشنایی؛ باید چند جوان دیگر را از دست بدهیم تا شما به فکر برطرف کردن مشکل باشید.

وی افزود: مدت طولانی است تعریض جاده پر رفت و آمد نیروی هوایی بابلسر به هر دلیلی انجام نمیشود، در روز گذشته؛ سانحه ای مرگبار در این محور، جان دو جوان را گرفت، آقای وزیر چند انسان دیگر باید در این محور قربانی تعلل مسئولین شوند، بنده شخصا پیگیر این موضوع خواهم بود.

حجت الاسلام قلی پور تصریح کرد: گذشته از قصور مسئولان امر در بالا بردن ایمنی جاده ها، همگان را به رعایت مسائل ایمنی و راهنمایی و رانندگی توصیه میکنم.

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز طی روزهای اخیر انحراف خودرویی در محدوده جاده نیروی هوایی بابلسر باعث مرگ دو سرنشین جوان این خودرو شد.این سانحه در شرایطی رخ داد که کار تعریض جاده بابلسر به بهنمیر نیمه‌کاره و نا ایمن باقی مانده و سبب افزایش سوانح رانندگی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *