به گزارش هراز نیوز  در پی هشدارهای وزیر اطلاعات نسبت به تلاش دشمن برای نفوذ در حوزه علمیه، “علیرضا نوری زاده” مجری/کارشناس تلویزیون ماهواره ای “کانال یک” (ChannelOne) و جاسوس باسابقه سرویس اطلاعاتی انگلیس شامگاه چهارشنبه 28مارس (9فروردین) در برنامه اختصاصی خود ضمن تشریح روند فعالیت های جاسوسی خود، در اقدامی عجیب -که بیشتر به یک گاف اطلاعاتی شبیه است- سخنان وزیر اطلاعات را تأیید کرد و با چاشنی غلو، از جزئیات اقدامات خود و همکارانش برای نفوذ در بیوت مراجع معظم تقلید خبر داد!

بر پایه این گزارش، وی گفت: «آقای مصلحی درست می گوید که دشمن در حوزه های علمیه نفوذ کرده است. خود من یکی از همان دشمن ها هستم. من تقریبا هر روز با بسیاری از روحانیون مخالف حکومت که در حوزه های علمیه حضور دارند در تماس هستم؛ ایمیل برای همدیگر می فرستیم و با تلفن هایی که قابل ردیابی نیستند با هم صحبت می کنیم و اطلاعات رد و بدل می کنیم. در جریان سفر آقای خامنه ای به قم تقریبا ساعت به ساعت اخبار سفر ایشان از طریق بیوت مراجع و خانه های اساتید و فضلای حوزه علمیه قم به دست من می رسید.»

همکار قدیمی سرویس اطلاعاتی انگلیس ادامه داد: «گاهی که با آقازاده های مراجع تقلید به صورت تلفنی صحبت می کنم، به محض اینکه خود آن مراجع تقلید صدای من را از پشت خط می شنوند، می گویند خدا پدرت را بیامرزد و به خودت سلامتی و طول عمر بدهد[!] طوری این آقایان مراجع، بلندبلند برای من دعا می کنند که از پشت تلفن صدایشان را می شنوم.»!!!

گفتنی است سخنان این جاسوس تابلودار از منظری دیگر، تأیید عمق إشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) بر تحرکات خرابکارانه و براندازانه دشمن در تمامی عرصه هاست و اظهارات وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، به روشنی ادعای نوری زاده مبنی بر ارتباط گیری از طریق ایمیل ها و خطوط تلفن غیرقابل ردیابی را باطل می کند./جام

One thought on “دعای مراجع تقلید برای سلامتی و طول عمر جاسوس انگلیس!!”
  1. انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود ترا خدا ترا به قرآن قسم آب به آسیاب دشمن نریزید اینها دلشان به حال ما نسوخته است دلیلی ندارد این شبکه های تلویزیونی بزبان فارسی برای ما برنامه پخش کنند وهزینه کنند اینها دشمنان قسم خورده ما هستند ونفع خودشانرا در اوضاع بهمریخته ما میدانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *