خبرنگاران معماران اندیشه ورزی و پرچم دار بصیرت افزایی جامعه اند

فرازهایی از سخنان امام جمعه آمل

مسوولان به جای فکر مذاکره با آمریکا با مردم صادقانه حرف بزنند و با جوانان مذاکره کنند

#هرازنیوز
مردم ما تشنه حقیقت هستند دروغ اعتماد اجتماعی و سرمایه اجتماعی نظام را از بین می برد خبرنگاران معروف ها را در جامعه ترویج کنند.

خبرنگاران معماران اندیشه ورزی و پرچم دار بصیرت افزایی جامعه اند امروز خبرنگاران شهر ما با کمترین دستمزد و امکانات بهترین اطلاع رسانی را انجام می دهند .

خبرنگاران باید مثل خیلی از دستگاه ها از نظر مالی تامین باشند تا مشکل معیشتی موجب انحراف و خدای ناکرده قلم فروشی نشود،خبرنگار شهرستان ها امروز با پانصد هزارتومان در آمد درحال اطلاع رسانی است .
:نمی دانم این چه فرهنگی است؛ در فضای مجازی مطرح کردند بنزین کم می شود صف های طولانی تشکیل شد امام صادق زمانی که در مدینه گندم کم شد انبارش را خالی کرد تا مردم احساس کمبود نکنند ،فرهنگ اسلامی چنین فرهنگی است .

ترامپ برای ما رجز می خواند و هنوز تحریم اعلام نشده عجیب است عده ای تسلیم شده اند و از برجام درس نگرفته اند و مطرح می کنند موضوع مذاکره با ترامپ در شورای امنیت ملی مطرح شود.ترامپ اگر راست می گوید دوستی را قبل مذاکره ثابت کند.

در سوریه ۶ سال جنگ است گوشت هزار تومان گران شد ما این همه امکانات داریم نباید وضع ما این باشد، اگر مسوولان ما به جای وقت گذاشتن برای برجام فرمایش رهبری را در خصوص اقتصاد مقاومتی و عدم اتکا به فروش نفت گوش می دادند الان وضع این نبود. سخنان رهبری زمین ماند برخی دستگاه ها اقداماتی کردند، سپاه هم البته اقداماتی انجام داد ولی همه امکانات کشور که دست سپاه نیست‌.

آن چیزی که کشور را نجات می دهد همدلی همه احاد جامعه و گروه ها زیرچتر ولایت است همه کسانیکه انقلاب و رهبری را قبول دارند کنار هم جمع شوند.
منافقان امروز عامل استکبار جهانی برای اغتشاش در کشور هستند .

الان هنر این نیست که دنبال مقصر بگردیم و بگوییم مقصر کیست هنر امروز حل مشکل معیشت مردم و بیکاری است.

مسوولان به جای تمرکز و وقت گذاشتن برای مذاکره با آمریکا با مردم صادقانه حرف بزنند و با جوانان مان گفتگو و مذاکره کنند که با تکیه بر نیروی مردم مشکلات را پشت سر می گذاریم .
محصولات ایران خودرو و سایپا که می گویند صد درصد داخلی است چرا باید گران شود آیا سو مدیریت است یا به ما دروغ گفتند .

به نظر من اگر دولت ارز را رها میکرد و با این روش تزریق نمیکرد قیمت دلار به ۶ تا ۷ تومان هم نمی رسید .

امروز جامعه ما در خمودگی است همیشه نباید برای مردم آیه یاس خواند این هم به ما برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *