هرازنیوز: رسانه‌هاي صهيونيستي اعلام كردند كه معترضان در شهرهاي فلسطين اشغالي با ديدن اعتراضات شهرهاي لندن، تظاهرات خود را تشديد كردند و به مسدود كردن راه‌ها و آتش‌زدن برخي اماكن اقدام كردند.
پس از گذشت يك ماه اعتراض،‌ تحصن و تظاهرات در تل‌آويو، قدس اشغالي و ديگر شهرهاي فلسطين اشغالي عليه وضعيت اجتماعي و اقتصادي در فلسطين اشغالي، روز گذشته معترضان اسرائيلي بر شدت اعتراضات خود افزودند.
رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي اعلام كردند كه معترضان در فلسطين اشغالي با ديدن اعتراضات در شهرهاي انگليس، بر شدت اعتراضات خود افزودند و عليه گراني و وضعيت بد معيشتي و اجتماعي تظاهرات كردند.
به گزارش فارس، راديو رژيم صهيونيستي به همراه روزنامه‌هاي معاريو، هاآرتص و جروزالم پست گزارش كردند كه تظاهرات‌كنندگان در اسرائيل روز گذشته با آتش‌زدن لاستيك ماشين‌ها، مسدود كردن راه‌ها و تلاش براي ورود به برخي نهادهاي دولتي در قدس اشغالي در شهرهاي مختلف مانند تل‌آويو، حيفا، حولون، مجدال، بئر السبع و قدس اشغالي تظاهرات كردند و مانع حركت خودروها شدند.
بنا بر اين گزارش، پليس اسرائيل تلاش كرد مانع تظاهرات‌كنندگان شود و آنان را پراكنده كند. منابع خبري اعلام كردند كه پليس اسرائيل از بيم تشديد واكنش معترضان تاكنون خويشتنداري كرده است و براي عدم تكرار آنچه در لندن و شهرهاي انگليس در جريان است، از سركوب شديد تظاهرات‌كنندگان خودداري كرده است.
اين در حالي است كه با تشديد اعتراضات در شهرهاي انگليس، پليس اين كشور با اعمال خشونت عليه جوانان اين كشور تاكنون 5 جوان معترض را كشته است.
تظاهرات در فلسطين اشغالي در حالي شدت مي‌گيرد كه روز چهارشنبه صدها اسرائيلي مقابل منزل بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي تظاهرات كردند.
تظاهرات و تحصن در فلسطين اشغالي از يك ماه پيش به دليل اعتراض به وضع نامناسب اقتصادي و اجتماعي از جمله بحران مسكن آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *