درخشش 34 دانش آموز دبستان غیر دولتی پسرانه زندگی آمل در مسابقات جهانی کانگورو / آیین تجلیل از افتخار آفرینان بزودی برگزار خواهد شد
مدیر دبستان زندگی آمل گفت: امسال در اتفاقی کم سابقه 34 نفر از دانش آموزان این دبستان موفق به دریافت دیپلم افتخاراز انجمن جهانی ریاضیات کانگورو شدند .
علی خانزاد با بیان اینکه ریاضیات کانگورو یکی از بزرگترین برنامه های ترویج ریاضیات در دنیا است تصریح کرد : این روش با هدف ارتقاء درک ریاضی دانش آموزان و رشد توانمندی آنان برای لذت بردن از فعالیتهای هوشمندانه ریاضی در بیش از 80 کشور جهان برگزار می شود .
وی با بیان اینکه هر ساله در روز 31 فروردین مصادف با روز جهانی ریاضیات کانگورو ، مسابقات جهانی این رشته در سراسر جهان برگزار می شود توضیح داد : مسئله های این مسابقه با هدف بکارگیری توانمندی دانش آموز در حل خلاقانه ی مسئله طراحی می شود و دانش آموزانی که به بیش از 70 درصد سوالات مطروحه پاسخ صحیح دهند ، از طرف انجمن جهانی ریاضیات کانگورو بدون مرز، موفق به دریافت دیپلم افتخار می شوند .
مدیر دبستان زندگی آمل با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 7 میلیون دانش آموز در جهان و بیش از 100 هزار دانش آموز در ایران ، در این مسابقات شرکت می کنند اظهارکرد : دبستان غیردولتی پسرانه زندگی آمل با توجه به اهمیت این رشته و با در نظر گرفتن تاثیری که آموزش های این سبک در رشد و باروری ذهنی دانش آموزان دارد، برنامه های ویژه ای را در طول سال تحصیلی برای آموزش ریاضی کانگورو در پایه های مختلف دبستان، در نظر گرفته است .
وی ادامه داد : دستاورد این برنامه ریزی همکاران ما در دبستان زندگی ، بسیار چشمگیر بوده است . بطوری که 34 نفر از دانش آموزان این دبستان موفق به دریافت دیپلم افتخار انجمن جهانی ریاضیات کانگورو شدند .
این مسوول گفت : با توجه به اهمیت این دستاورد و موفقیت بزرگ، دبستان زندگی در نظر دارد در مراسم باشکوهی با حضور مسئولان شهری از افتخار آفرینان این دبستان تجلیل کند .
اسامی افتخار آفرینان دبستان غیردولتی پسرانه زندگی آمل در مسابقات ریاضی کانگورو به شرح زیر است :
پایه اول :
آرتین شعبانی – یاشار لطفی – امیر بشتر – محمد طاها مهدی زاده – مستعان شارق – بردیا رنجبر – نیکان امیری – کیان آذرگسشب – امیر عباس محمد پور – محمد حسین نائیجی – رضا صالحی – مهدی درود – محمد امین سلیمانی – مانی احمدی – طاها نصیری آملی – روهام همتیان
پایه دوم :
امیر رضا زارع – مسیحا درود – امیر علی صفایی – امیر علی رشیدی
پایه سوم :
آروین احمدی – پارسا فاضلی فر – عزت الله سیدی – امیر محمد خسروی – متین سلیم پور – شاهین قبادنیا
پایه چهارم :
محمد رضا موسوی – امیررضا مثنایی – محمد مهدی آهی نژاد – ابوالفضل سلیمانی
پایه پنجم :
علی ثقفی لاریجانی – شنتیا عظیمی – علی جعفری – مانی علیزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *