از روز گذشته اپراتور همراه اول با اختلالاتی مواجه شده که موجب نارضایتی برخی مشترکان شده است. مدیر روابط عمومی همراه اول در پاسخ پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران درخصوص مشکل پیش آمده تصریح کرد، این شرکت از پیش اطلاعیه را روی سایت اختصاصی خود مبنی بر امکان اختلال سه روزه در پی عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول منتشر و در این باره اطلاع رسانی کرده بود که متن این اطلاعیه در ادامه ارائه شده است؛
” ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول
به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول ارتقاء می یابد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می دهد، ممکن است در مقطع به روز رسانی، اختلالاتی در برخی سرویس های مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است.
این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس های پایه به مشترکین اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرح های تشویقی اطلاع رسانی کرده است.
همراه اول ضمن تشکر از صبوری مشترکین و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرده، با ارتقاء انجام شده بتواند بزودی خدمات متنوع تر و طرح های منعطف تری را به مشترکین خود ارائه کند.”
مدیر روابط عمومی همراه اول در ادامه وعده داد اختلال مکالمه و ارتباط تا ظهر امروز و مشکلات دیگر از قبیل خرید شارژ و دسترسی به اینترنت تا پایان روز دوشنبه رفع خواهد شد.