عاشقانه‌های زندگی مریم حیدرزاده

 چند وقتی می‌شد که در رسانه‌ها خبری از مریم حیدرزاده نبود. ترانه‌سرایی که زمانی نه چندان دور با عاشقانه‌هایش نبض بازار موسیقی این دیار را در دست داشت، اما دوری‌اش از رسانه‌ها را پایان داد و به ایران‌آرت از عاشقانه‌های محبوبش گفت و البته از کارگردان مورد علاقه‌اش: استاد مهرجویی اولین انتخاب من هستند و تقریبا اکثر کارهایشان را دوست دارم.


این ترانه‌سرا و نقاش نام‌آشنا که اخیرا با انتشار آلبوم آبرنگ و برپایی نمایشگاه نقاشی، دوری طولانی‌مدتش از عرصه هنر و موسیقی را پایان داده است، درباره علاقه‌مندی‌هایش گفت: خیلی به سینما علاقه‌مند هستم و دوست دارم فیلم را در سینما نگاه کنم نه این‌که سی‌دی آن را در خانه ببینم. حس تماشاگران، پرده نقره‌ای و آن وسعتی که وجود دارد، برایم بسیار جذاب است. حیدرزاده درباره ژانر مورد علاقه‌اش نیز گفت: همیشه انتخابم فیلم عاشقانه است و متاسفانه خیلی کم در ایران ساخته می‌شود و سال‌هاست که خلأ آن را داریم. در ضمن هیچ ارتباطی با کمدی برقرار نمی‌کنم. در کل، فیلم این‌جا بدون من را خیلی دوست دارم و آخرین اثر عاشقانه‌ای که دیدم در دنیای تو ساعت چند است بود و از آن‌جایی که خیلی خانم حاتمی را دوست دارم بسیار این فیلم را دوست دارم.
مریم حیدرزاده درباره آثار اصغر فرهادی نیز توضیح داد: کارهای اصغر فرهادی به‌خصوص جدایی نادر از سیمین را خیلی دوست دارم که شاید به خاطر بازی زیبای لیلا و آقای معادی است. فروشنده را هم دوست دارم اما نه در اندازه جدایی.شهروند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *