فرماندار آمل با رد هرگونه شایعه مبنی بر وخامت حال علامه حسن زاده آملی، اظهار داشت: حال عمومی این عالم جلیل القدر رضایت بخش است.
یدالله اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه شایعاتی از صبح امروز مبنی بروخامت حال علامه حسن زاده آملی پخش شده که بدینوسیله این شایعات تکذیب می شود.وی افزود: در تماسی که بنده دقایقی پیش با بیت مکرم علامه حسن زاده آملی داشتم، وضعیت عمومی ایشان را رضایت بخش اعلام کردند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه علامه حسن زاده آملی اکنون در قم حضور دارند، تصریح کرد: قرار است عصر امروز در استان اصفهان در قالب همایشی بزرگ از خدمات شایان این عالم جلیل القدر و دانشمند جهان اسلام قدردانی کنند.

فرماندار آمل بیان داشت: بیت علامه حسن زاده آملی متذکر شد که به امید الهی، حضرت علامه نوروز 91 را در زادگاهشان آمل حضور خواهند داشت.

4 thoughts on “حال عمومی علامه حسن زاده آملی رضایت بخش است”
  1. از الهی نامه حضرت علامه تمسک می جویم که : الهی یا الهی یاالهی +نباشد جز توام پشت و پناهی خداوندخود هماره پشت و پناه حضرتش باشد که خودخلقی را واله و شیدا عرفان شیرین و استدلال روبین خویش ساخته و شرابا”طهورا عشق را انچنان درحلقوم شان ریخته که سایه معنویت حضور ش همیشه پشتیبان شان باشد الهی آنک که حس را احسن گر دانیدی همو را از بلا نگه دارد آمین یا رب العالمین

  2. خدارابه پیامبراکرم(ص)وائمه معصومین(ع)قسم میدهم تا همه علماشیعه،خاصه حضرت علامه حسن زاده آملی رادرپناه خودش تاظهورآقاامام عصر(عج) سلامت بدارد.

  3. چرا می نویسید بیت متذکر شد؟ مگر بیت زبان دارد که حرف بزند؟ چرا هر وقت مذهبی بودنمان گل می کند، عربی حرف می زنیم؟ مثلا به جای اینکه بگوییم برادر من می گوییم اخوی من!

    در ضمن ننویسید بیت، بنویسید خانه
    ایرانی، پارسی بنویس

  4. سلام
    فرماندار محترم، جناب آقای اکبرزاده!
    یا ایراد از گفته های جنابعالی است و یا از خبرنگار محترم خبرگزاری مهر(که احتمال اول بیشتر است)!
    1.هیچ شایعه ای مبنی بر وخامت حال حضرت علامه حسن زاده منتشر نشده بود که شما آن را تکذیب کردید به احتمال ضعیف چون همزمان، کنگره ای برای بزرگداشت این عالم وارسته در اصفهان و در غیاب ایشان در حال برگزاری بود شاید در آنجا این شایعه بر سر زبانها چرخیده که حال مبارکشان مساعد نیست! در صورتی که در چند سال اخیر مشی ایشان اینگونه بوده که معمولاً برای چنین همایش هایی -که برای تجلیل از ایشان انجام می شود- حاضر نمی شوند و این عدم حضور، باعث بروز شایعاتی جزیی در همان مراسم (نه در حدی که فرماندار یک شهر موضع بگیرد!) شده است.
    2. ایشان در قم تشریف نداشته و ندارند و با اینگونه اظهار نظرهای مثلاً قاطعانه اما خلاف واقع از طرف شما، بعد از این، برخی افراد (که از مکان حضور آن عالم برجسته مطلعند) ارزش کمتری برای اظهار نظرهای (ولو بحق و محکم جنابعالی) قائل خواهند شد.
    3. زمان برگزاری مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده در اصفهان، صبح روز پنجشنبه بوده، نه عصر! با جستجو در سایت های خبری به راحتی می توان اصل مراسم، زمان و مکان برگزاری آن را یافت تا در چنین مواقعی صحبتهایتان با اما و اگرهایی مواجه نشود.
    4. و در پایان اینکه بهتر است به خاطر عدم ایجاد زحمت برای آن عالم جلیل القدر در ایام اقامت در زادگاهشان، این بشارت را در رسانه های عمومی به اطلاع عموم نرسانید! چرا که به علت وجود مسائل و مشکلاتی، پاسخگویی به تک تک خواسته های مراجعین برایشان مقدور نبوده و این حالت باعث رنجش روحی و آزردگی خاطر آن حکیم وارسته خواهد شد.
    -صحت و سلامتی همه علمای اسلام، به خصوص حضرت علامه حسن زاده آملی (که سالیان سال زانوی ادب به محضر اساتید بزرگ ساییده و از خرمن آنان خوشه هایی از جنس علم و عرفان یافته) ورد زبان دائمی و استدعای ما از درگاه حضرت رب العالمین خواهد بود*
    با تشکر از مسئولین سایت محترم هراز نیوز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *