در هفته بیستم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال کاله مازندران با 44 امتیاز اختلاف در خانه مقابل قصر بازی گیلان به صدر جدول لیگ دسته یک بسکتبال در گروه دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، شامگاه دیروز در هفته بیشتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال کاله مازندران با اختلاف 44 امتیازی مقابل قصر بازی گیلان به صدر جدول لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه دوم رسید.

تنها نماینده مازندران در این دیدار که در سالن ورزشی سردار شهید سجودی برگزار شد توانست با ارایه بازی زیبا و تماشاگرپسند در مجموع چهار کوارتر با امتیاز 87 بر 34 حریف گیلانی خود را شکست دهد.

محمد متین یکی از پیشکسوتان ورزشی کشورمان از سوی فدراسیون بسکتبال به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون بوده و محمدرضا صالحیان سرداور این دیدار بود.

احتمال پیروزی کاله مازندران در این دیدار بسیار زیاد بود زیرا این تیم صدرجدولی در مقابل تیمی صف‌آرایی کرده بود که در انتهای جدول جای داشت و بازی راحتی را در پیش داشت.

کاله مازندران با کسب حداکثر امتیاز این دیدار جایگاه خود در جمع سه تیم بالای جدول را بیش از گذشته استحکام بخشید تا همواره از امیدها و مدعیان قهرمانی به شمار رود.

رضا نوری از مربيان جوان و خوش آتیه استان مازندران کار هدايت جوانان بسکتبالیست كاله را برعهده دارد و با استفاده از تجربیات و دانش ورزشی علی‌محمد رجایی سرپرست این تیم و دبیر هیئت بسکتبال مازندران امیدوار به قهرمانی در لیگ دسته یک بسکتبال کشور است.

کاله مازندران در پایان هفته بیستم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور با 16 پیروزی و کسب 36 امتیاز در رده نخست جدول گروه دوم جای داشته و قصر گیلان نیز با 19 امتیاز در رده  نهم جای دارد.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک بسکتبال کشور با حضور 22 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و كاله مازندران در گروه دوم با 12 تیم دیدار می‌کند.

قربانعلی مسافر؛ خبرنگار ورزشی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *