هراز نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت در کنار مردم استان خوزستان است.

به گزارش هراز نیوز از  صدا و سیما مرکز خوزستان، دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه اهواز در گفتگو با خبرنگار ما هدف از سفرش به خوزستان را بررسی مشکلات مردم این استان از نزدیک و برنامه ریزی برای جلوگیری و رفع مشکلات پیش آمده اعلام کرد.

وی که مورد استقبال ایت اله موسوی جزایری  نماینده ولی فقیه در خوزستان ، آیت اله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند تصریح کرد: از هفته های قبل و با وقوع مشکلات برای مردم به معاون اول دستور دادم برای رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد و در این مدت وزرای دولت برای رفع مشکلات به خوزستان سفر کردند و امروز لازم دیدم خودم از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرم.
 
دکتر روحانی ادامه داد: امروز جلسه ای برای مقابله با ریزگردها برگزار می شود و نتایج آن به مردم اعلام می شود.
 
رئیس جمهور افزود: در خصوص کانونهای داخلی ریزگردها، اقدامات خوبی شده اما برای کانونهای خارجی باید اقدامات منطقه ای انجام شود.
 
وی در پایان  از نماینده ولی فقیه در خوزستان ، استاندار و دیگر مسئولانی که در این مدت برای رفع مشکلات مردم تلاش کردند تشکر کرد.

در سفر دکتر روحانی به اهواز، کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها و شورای اداری در این شهر با حضور رییس جمهور تشکیل می‌شود.

همچنین بازدید از تعدادی طرح های مرتبط با صنعت، نیرو، زیست محیطی و کشاورزی نیزدر سفر رییس جمهور به استان خوزستان پیش بینی شده است.

وقوع گرد و خاک بالای ۶۶ درصدی و رطوبت بالا در بهمن ماه امسال موجب اختلال در سیستم شبکه برق خوزستان و خارج شدن پنج نیروگاه در خوزستان و متعاقب آن خاموشی گسترده برق در بیشتر شهرهای استان شد و این امر موجب وارد آمدن خساراتی به صنعت آب و برق استان خوزستان شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *