توقیف خودرو

 

توقیف خودرو پراید با ۶۹ میلیون ریال خلافی در محور هراز

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید با بیش از ۶۹ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در محور هراز خبر داد .

سرهنگ “محمدرضا خسرویان”  افزود: ماموران پلیس راه لاریجان روز گذشته حین انجام ماموریت و کنترل خودروهای عبوری در محور هراز یک دستگاه خودرو سواری پراید را مرتکب تخلفات راهنمایی و رانندگی شد متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با بررسی مشخصات خودرو از مرکز اجراییات پلیس راهور دریافتند، این خودرو دارای بیش از ۶۹ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرهنگ خسرویان، افزود: با دریافت این اطلاعات، برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهور ضمن اعمال قانون، خودرو به پارکینگ منتقل شد.

 

توقیف خودرو پژو با ۸۹ فقره تخلف در محور هراز

ماموران پلیس راه آمل روز گذشته یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ را با بیش از ۸۹ فقره تخلف در محور هراز متوقف کردند.

به گزارش هراز نیوز، ماموران پلیس راه آمل حین انجام ماموریت و کنترل ترافیک در محور هراز به یک دستگاه خودرو سواری پژو  ۴۰۵ مشکوک شدندو این خودرو را متوقف کردند.

ماموران با استعلام از مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا دریافتند، این خودرو دارای ۸۹ فقره تخلف و بیش از ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

براساس این گزارش، ماموران برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهور پس از اعمال قانون، این خودرو را به پارکینگ منتقل کردند.

در همین ارتباط ماموران پلیس راه رامسر یک دستگاه خودرو سواری دنا را در محور “رامسر – تنکابن”، با ۵۶ فقره تخلف و بیش از ۲۸ میلو ن و ۲۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده متوقف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *