دوازده هزار متر از زمین ورزشگاه شهید آزادی شهرستان فریدونکنار به اداره ورزش و جوانان این شهرستان واگذار می گردد.
سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکنار دراین باره افزود؛ پی درخواستهای چندین ساله ورزشکاران فریدونکناری، با پیگیری های مکرر و با برگزاری جلسات متعدد در شهرستان و استان ، با تخصیص یکصدوبیست میلیون ریال  از سوی شهرستان از واگذاری دوازده هزار متر از زمین ورزشگاه شهید آزادی به اداره ورزش و جوانان این شهرستان موافقت شده است.
این مقام مسئول از ادامه پیگیری ها با مبلغ دویست میلیون ریال توسط اداره کل ورزش و جوانان و مابقی توسط فرمانداری خبر دارد.
وی اظهار داشت: طی مذاکره ومکاتبه با استاندار محترم و دستور ایشان و معاون محترم عمرانی ، مابقی مبلغ توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت می شود.
حسین منفردی از ادامه مذاکره و هماهنگی لازم در روز پنجشنبه 30 دی ماه سال جاری با مدیران کل ورزش و مسکن و شهرسازی اشاره کرد و تصریح کرد:دستورات لازم جهت پیگیری مراحل تغییروتحول موضوع به اداره ورزش وجوانان شهرستان فریدونکنارابلاغ شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکناردر پایان از تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان به ویژه نماینده محترم مردم شریف شهرستان های بابلسر و فریدونکنار که اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته اند تقدیر و تشکر داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *