هراز نیوز : عصر روز يك شنبه دو تيم كاله مازندران و شهرداري تبريز در ديدار معوقه هفته هشتم در سالن پيامبراعظم به مصاف هم رفتند.
تيم ميزبان اين ديدار را با تركيب رسول آقچه لي،مهدي رنجبر،ولي عليپور،اميرحسين اسفنديار،اسماعيل مسافر،جواد كريمي و ابوالفضل قليپور به سرمربيگري بهروز عطايي اغاز كرد.
شهرداري تبريز مهمان هم اين بازي را با تركيب باقري،حسن صنوبر،عليرضا مباشري،بهرام فريد،وحيد والي و محمدرضا موذن با هدايت عادل بناكار شروع كرد.
ست اول را كاله بسيار بهتر از حريف خود آغاز كرد و با استفاده از دفاع خوب روي تور و پاس هاي بي نقص جواد كريمي توانست اختلاف خود را با مهمان زياد كند اما اميرحسيني كه باشگاه شهرداري تبريز و خودش نيز گفته بودند مصدوم است به بازي آمد و با استفاده از تجربه خود اختلاف امتياز را كم كرد اما نتوانست مانع شكست تيمش شود.
ست دوم هم مجددا حسيني به ظاهر مصدوم به بازي آمد تا مشخص شود،مصدوميت حسيني حرفي بيش نبود،به هرحال اميرحسيني با تجربه با پاس هاي خوب خود توانست شهرداري تبريز را در ست دوم متحول كند و اين تيم اختلاف چهار امتيازي نسبت به ميزبان خود ايجاد كرد اما اين پايان كار نبود و كاله با تعويض هاي خوب عطايي و حمايت بي دريغ هواداران خود به بازي برگشت و در امتيازات پاياني كاله ميزبان با درخشش سعيد آقاجاني جوان توانست ست دو را نيز با حساب ٢٥_٢٣ از آن خود كند.
ست سوم را هم باز اين تيم شهرداري تبريز بود كه بهتر آغاز كرد اما در ادامه كاله با درخشش كاپيتان خود مهدي رنجبر به بازي برگشت و با دفاع خوب روي تور توانست اين ست و مجموع بازي را با حساب سه بر صفر از آن خود كند.

جواد نیک پرور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *