هراز نیوز :حجت الاسلام دکتر محمد مهدی کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم در مراسم یادواره شهدای منطقه پایین بازار آمل  گفت :استمرار موفقیتهای نظام با خالص کردن عمل و عبادت  میسر شده است .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم با طرح سوال در خصوص  نحوه شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت :آیا در جریان  پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس رزمندگان ما فقط با دادن جانشان باعث پیروزی انقلاب شدند ؟

وی در پاسخ به این سوال با بهره گیری از حدیثی از حضرت زهرا (س) بیان داشت : برای موفقیت و استمرار در آن هرکس یک عمل خالص و یک عبادت خالص برای خدا انجام دهد خدا می داند چگونه برنامه اش را تنظیم کند، در واقع همین اقدام سبب می شود تا تمامی اقدامات پیچیده دشمن درهم پیچیده شود

این استاد دانشگاه اظهار داشت : این عمل و عبادت خالص  را امروز در نزد رزمندگان حزب الله لبنان و جوانان مجاهد جهان اسلام هم مشاهده می کنیم .
کرمی ادامه داد :به نظر من خالص ترین عملی که همه می توانند انجام دهند عشق و محبت است ، قلب انسان وقتی به چیزی علاقمند شود نمی تواند به خودش دروغ بگوید .
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم با اشاره به اینکه آیت الله بهجت فضیلت بکا برای امام حسین (ع) را از نماز شب بالاتر می دانستند تصریح کرد :نماز شب ممکن است عمل قلبی صرف برای خدا نباشد ولایه هایی از عدم اخلاص در این عمل پیدا شود و عشق و علاقه و بکا برای سید و شهدا می تواند عمل قلبی خالص باشد .
محمد مهدی کرمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توجه ویژه حضرت ولی عصر (عج) به انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد :قدر انقلابمان را بدانیم چون  این انقلاب فقط یک انقلاب مردمی نیست و اگر عنایت امام عصر(عج) و اولیای الهی نبود یک روز دوام نمی آورد و این نکته ای است که امام راحل و مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند .

وی در انتها خواستار حضور پر شور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد و گفت : همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور مردم مسلمان ایران در این انتخابات هم مانند گذشته پرشور و پرنشاط خواهد بود .
کرمی با اشاره به شاخص های نامزدهای اصلح بیان داشت :هر کدام که به خدا و ولایت نزدیک ترند را بشناسید و انتخاب کنید تا بتوانیم انقلابمان را سالم به دست امام عصر(عج) برسانیم.
قبل از سخنرانی حجت الاسلام کرمی ، حاج فریدون علیپور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس خاطراتی را  از عملیات والفجر 8 و سایر عملیات های دفاع مقدس باز گو کرد .
علیپور که بعد از دفاع مقدس مدت زمان طولانی را درسپاه حفاظت ولی امر گذارنده است بر صحت و پاکی و قداست رهبر معظم انقلاب و فرزندانشان تاکید کرد و گفت : بر پاکی رهبر معظم انقلاب همین کافی است که وزیر ارشاد فراری دولت اصلاحات در لندن معترف است که ما هیچ چیز در زندگی آیت الله خامنه ای نداریم که عنوان کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *