55-76.jpg

مدیرمسؤول روزنامه ایران درباره‌ی عملکرد این روزنامه در انتخابات اظهار کرد: تلاش ما در این ایام تشویق مردم به حضور در انتخابات است؛ منتها دیدگاه‌های افراد معروف هم به صورت منظم مطرح می‌کنیم، چون صلاح نیست خودمان مستقیم وارد شویم.

محمد تقی روغنی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه ایسنا،‌ در ادامه مطلب بالا بیان کرد: هدف ما بیشتر تشویق مردم به شرکت در انتخابات است. تلاش ما عمدتا در این راستاست که شور انتخاباتی را زیاد کنیم تا بیشترین آراء و میزان مشارکت را داشته باشیم.

مدیرمسؤول ایران در ادامه عمده هدف این روزنامه در ایام انتخابات را تشویق افراد از گرایش‌های مختلف برای شرکت در این رویداد ملی دانست.

او در ادامه درباره‌ی منع تبلیغات نامزدها در رسانه‌هایی که از منابع عمومی یا دولتی استفاده می‌کنند،‌ بیان کرد: از پیشتر مطرح بود رسانه‌هایی که از منابع عمومی یا دولتی استفاده می‌کنند، نباید تبلیغ کاندیدایی را در دستور کار داشته باشند و این امر قانونی است. اما اینکه مردم را تشویق کنیم طبیعتا هدف ماست تا افراد به گرایش‌های مختلف برای شرکت در انتخابات تشویق شوند.

مدیر مسوول روزنامه ایران همچنین درباره‌ی عملکرد رسانه‌های خصوصی و فعالیت آنها در انتخابات یادآور شد: رسانه‌هایی که خصوصی هستند طبیعتا گرایش خاص خود در انتخابات را تبلیغ و از کاندیدای خود حمایت می‌کنند. در مقابل آن‌ها رسانه‌های دولتی خاص در جهت تحقق اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری که میزان مشارکت بیشتر در انتخابات بوده است تلاش می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *