” اسكندر شاهر” روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم گفت: آنچه در يمن در حال اتفاق افتادن است جنگی اعلام نشده ميان انقلابیون و ضد انقلاب است و واكنش هاي گسترده به اخباري مبني بر تلاش سرلشكر علي محسن الاحمر براي معرفي خود به عنوان حاكم نظامي يمن پس از خروج علي عبدالله صالح از كشور نشان دهنده علني شدن كودتا عليه انقلاب است.

وی با تاکید به اینکه هدف انقلاب یمن تنها سرنگون کردن رژیم دیکتاتوری عبدالله صالح نیست، افزود: هدف انقلاب مردم يمن، سرنگوني كامل رژیم عبدالله صالح ، خانواده  و حزبش و محاکمه و مجازات همه خونريزان و فاسداني است كه مدت 33 سال از یمن ارتزاق كرده اند و امروزه در پي بازسازي مجدد آن به شيوه ديگري هستند.

سخنگوی جنبش خلاص يمن بقاياي رژیم عبدالله صالح وخانواده الاحمر را به تلاش براي تسلط بر انقلاب مردم براساس توطئه كشورهاي عرب حاشيه خليج فارس متهم و تأكيد كرد: به دنبال افشاي توطئه هاي خارجي و عوامل آن، مردم يمن در روز 11 فوريه اولين سالگرد برپايي انقلاب، بار ديگر با نيرويي تازه انقلابشان را از سرمي گيرند.

شاهر تأكيد كرد: مردم یمن امروز تلاش مي كنند تا به روش هاي مختلف خواسته شان در زمينه برپايي نظام مدني و مدرن در اين كشور و رهايي كامل از بقاياي رژیم سابق را اعلام كنند.

وی افزود: حزب علي عبدالله صالح و احزاب ديدار مشترك بيش از هر كسي از وجود ناامني در يمن بهره مي برند و دولت وفاق ملي برخاسته از يك شوراي ملي دروغين و ساختگي است كه در پي به سرقت بردن انقلاب مردم است.

سخنگوي جنبش خلاص يمن تصریح کرد: دستاوردهاي دولت وحدت ملي عبارتند از دادن مصونيت به عبدالله صالح، عدم حمايت اقتصادي از انقلاب، بايكوت رسانه اي ميدان هاي آزادي و تغيير، قرار دادن رسانه هاي رسمي در اختيار شوراي ملي كه در پي فتنه انگيزي و اختلاف افكني ميان حوثي ها و جنبش جنوب است.

شاهر با بیان اينكه نظام یمن در پي مشغول كردن مردم به جنبه امنيتي و ترسیدن  از خطر القاعده است، گفت: نظام یمن هرگز نمي تواند با روش ها و شعارهاي ساختگي و جعلي انقلاب را از مسير حقيقي اش منحرف كند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *