روزنامه لبنانی السفیر نوشت: اخوان المسلمین مصر ضمن رد هر خبری پیرامون رابطه با آمریکا و توافق دو طرفه تاکید کرد” در خط مقاومت و در کنار ایران باقی خواهد ماند.”

به گزارش واحد مرکزی خبر، السفیر به نقل از منبع نزدیک به اخوان المسلمین نوشت: آنچه در رسانه ها پیرامون توافق جریان اخوان المسلمین با آمریکا مبنی بر دست کشی این جریان از مقاومت در مقابل قدرت یافتن در کشورهای عربی گفته می شود، دروغ است.

این منبع بر پایبندی اخوان المسلمین به مقاومت و استکبار ستیزی و مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

این منبع همچنین رابطه اخوان المسلمین با ایران را یک رابطه عمیق تاریخی از زمان مسافرت نواب صفوی در60 سال پیش به مصر دانست و خاطرنشان کرد: اولین گروهی که پس از انقلاب اسلامی برای تبریک گفتن خدمت امام خمینی (ره) رسید، اخوان المسلمین بودند.

منبع نزدیک به اخوان المسلمین شایعات طرفداری اخوان المسلمین از طرح ترکیه در منطقه در مقابل طرح ایران را انکار و افزود : اخوان المسلمین پیرو دیگران نخواهد بود.

اما پیرامون تحولات سوریه خاطرنشان کرد به رغم سخنرانی ناامید کننده اخیر بشار اسد هنوز امیدواریم که وی بتواند اصلاحات مد نظر را عملی کرده و آرامش به این کشور بازگردد.

این منبع اضافه کرد: تحولات سوریه به مساله اصلاحات در این کشور ختم نمی شود بلکه به تمام منطقه بازمی گردد و سقوط نظام بشار اسد خسارتی برای تمامی گروههای مقاومت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *