صدیقه لطفی  ظهر امروز در دومین جلسه کاری کانون مدرسان آموزش خانواده آمل با موضوع نقش و تاثیر تکنولوژی آموزشی بر تربیت‌پذیری کودکان با اشاره به سرعت تغییر و تحول در آموزش گفت: مدرسان آموزش خانواده بازوان توانمند و از اصلی‌ترین ارکان هدایت خانواده‌ها هستند.
وی در ادامه یادآور شد: مدرسان نقش ویژه‌ای در تبیین اهداف و نگرش‌های آموزشی و پرورشی دارند.
لطفی‌ عنوان کرد: آگاهی بر نحوه آموزش و برنامه‌ریزی‌های آموزشی و پرورشی حق خانواده‌هاست و مدرسان آموزش خانواده در این امر نقش محوری دارند.
معاون آموزش ابتدایی آمل با اعلام اینکه از سال تحصیلی آینده، نظام آموزشی شش سه سه در مدارس اجرایی می‌شود، گفت:  از سال آینده پایه ششم ابتدایی به دوره ابتدایی اضافه می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در سال تحصیلی 92-91 پایه اول راهنمایی نداریم، بیان داشت: با مطالعات میدانی انجام شده، این شهرستان آمادگی اجرای 100 درصدی طرح شش سه سه را دارد.
کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش آمل نیز در این جلسه با اشاره به تاثیرپذیر بودن کودکان و نوجوانان تصریح کرد: دسترسی و تسلط بر تکنولوژی و بهره‌گیری درست از آن توسط مدرسان و کارشناسان در عرصه‌های آموزش و پرورش  از مولفه‌های مهم قدرت و پیشرفت حرفه‌ای مدرسان و کارشناسان در برقراری ارتباط کلامی با والدین محسوب می‌شود.
بهروز قاسمی اذعان داشت: به روز بودن اطلاعات مدرسان از طریق تهیه منابع علمی معتبر و مطالعه و استفاده از تکنولوژی‌های آموزشی به هدف افزایش سطح آگاهی والدین بسیار مفید است.
در این جلسه دو کتاب تلفن همراه نوشته دکتر مرتضی منطقی و بازی‌های ویدیویی و رایانه‌ای در کودکان ترجمه سید حسن عابدی برای استفاده علاقمندان معرفی شد./فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *