شهردار آمل از آغاز عملیات طرح نهضت آسفالت در کوچه ها و محلات سطح این شهر خبر داد.

احمد امیرسلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح آسفالت محلات و کوچه ها با هماهنگی و اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر برنامه ریزی و در حال اجرا است.

وی افزود: تاکنون حدود 45 هزار متر مربع روکش آسفالت محلات و معابر شهـر از جمله فجر 38، ملت آباد، کوچه طاهری و کوچه یگانه  توسط سازمان عمران شهرداری آمل انجام شد.

شهردار آمل ادامه داد: روکش آسفالت مناطق دیگر از جمله قادی محله، کوچه فیاض بخش، کوچه مرمر، قسمتی از اسپه کلا و تربیت 17 را در برنامه اجرایی خود دارد.

امیرسلیمانی اضافه کرد: برای انجام این طرحها، ازسوی شهرداری آمل اولویت بندی شده و تلاش بر این است تا با ادامه دادن روکش آسفالت، کوچه و معابر شهر به شرایط مطلوب و قابل قبولی برسد.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارهای سالانه شهرداری بر پایه نیازهای اساسی مناطق از جمله آسفالت پیش بینی می شود، افزود: اولویت کاری این شهـرداری در بخش آسفـالت، توجه به منـاطق و محلات کمتـر توسعه یافتـه و حاشیه ای است.

شهردار آمل بر خدمات‌ رسانی و نظارت بیشتر در حاشیه شهر برای توازن برابر با سایرمناطق شهری تاکید و اضافه کرد: در این راستا شهرداری نظارت بیشتری بر روند ساخت و ساز و صدور مجوز در محلات حاشیه شهر دارد.

امیرسلیمانی از شهروندان خواست، در انجام معاملات ملکی در حاشیه شهر با استعلام از شهرداری از تخلف معاملات قولنامه‌ای هوشیار باشند.

شهر آمل بیش از 240 هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *