تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد با ارسال نامه‌ای سرگشاده، خواستار توضیح رئیس دانشگاه در خصوص بودجه ۳/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی فرهنگی شدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم دانشگاه آزاد واحد بابل

جناب آقای حسن قلی‌پور

سلام علیکم

با نظر به اینکه در سال «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» قرار داریم و با توجه به رهنمودهای امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه دانشگاه مبدأ همه تحولات است و زیرپا گذاشتن بخش وسیعی از سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی صلاح دیده شد تا به همین منظور با توجه به رسالتی که بر دوش تشکل‌ها و فعالان دانشجویی قرار دارد، نکاتی را به جنابعالی یادآوری کنیم:

جناب آقای قلی‌پور! با نظر بر اینکه طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، حداقل در هر ماه می‌بایست ۲ جلسه فرهنگی در سطح دانشگاه برگزار شود که متاسفانه با کسب اطلاعات از حاضرین و اعضای این جلسه شاهد آن هستیم که مصوباتی که در این جلسه به تایید اعضای شورا می‌رسد، به منصه ظهور نمی‌رسد و در پشت پرده و جلسات مخفیانه‌ای که برگزار می‌شود، نظر شخصی را بر مصوبات اعمال کرده که نه تنها این یک بی‌قانونی محض است، بلکه توهین به اعضای شورای فرهنگی محسوب می‌شود.

جای تاسف است در دانشگاهی به این عظمت فقر فرهنگی بیداد کند، ما از بازرسین امر درخواست شدید داریم تا از دانشجویان دانشگاه بطور نامحسوس و به دور از چشم افراد مغرض تحقیقات به عمل آید تا افتضاح ببار آمده در این واحد برای همگی آشکار گردد و خفقان موجود در این واحد شکسته شود، به لحاظ علمی نیز اگر مدیری مدت ۵ سال در یک پست قرار گیرد خلاقیت و نوآوری آن به اتمام می‌رسد حال چه شده که جنابعالی با نفوذ بی‌جا و خلاف اخلاق اسلامی حدود ۳ دهه در این منصب ماندید الله اعلم.

ما از همین جا به مسئولین دلسوز و متعهد در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و شخص ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر میرزاده هشدار می‌دهیم که ادامه وضع رقت بار موجود نه به مصلحت دانشگاه آزاد اسلامی است و نه به مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیرا لایه‌های فکری دانشجویان این دانشگاه نسبت به کل سیستم مدیریتی شدیدا تخریب شده است.

آقای قلی‌پور! می‌­دانیم که درصدی از شهریه‌های دانشجویان، بر طبق قانون باید به عرصه‌های فرهنگی و علمی تخصیص یابد. علاوه بر دغدغه دانشجویان بسیجی دانشگاه، اساتید و دانشجویانی که برخلاف بسیج دانشجویی فکر می‌کنند، از این اختصاص نیافتن بودجه‌های علمی و فرهنگی به ستوه در آمده‌اند. اما متاسفانه شاهد آن بودیم، در ماهی که گذشت و جناب آقای دکتر میرزاده به دانشگاه ما آمدند، چرا در مورد فعالیت‌های فرهنگی و نهادهای فرهنگی مستقر در دانشگاه بازدیدی به عمل نیامد؟؟؟

چرا پرسیده نشد بودجه بالغ بر ۳/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی فرهنگی دانشجویان کجا رفته است، کجا هزینه شده است، آیا به غیر این است که با پول عرق جبین پدران دانشجویان این چنین دست و دلبازی غیر از امورات فرهنگی به خرج می‌دهید؟؟؟

آیا در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو می‌باشید؟؟؟ آیا املاکی که در بهترین نقاط شهر، برای دانشگاه آزاد خریداری شده با همین پول‌ها بوده است؟؟؟ براستی با بودجه فرهنگی بالغ بر ۳/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال چه فعالیت فرهنگی در دانشگاه صورت گرفته است؟؟؟

پیشنهاد ما دانشجویان این است که با اختصاص دادن هزینه‌های فرهنگی و علمی به دانشجویان درصدد افزایش رتبه دانشگاه باشید و نه از طرق دیگر بخواهید که دانشگاه آزاد بابل را بر سر زبان‌ها جاری کنید و بیشتر از این خود را مشغول الذمه این دانشجویان قرار دهید که براستی روز حسابی خواهد آمد!!!!

آقای قلی‌پور! یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در دانشگاه آزاد بابل بی‌اختیار بودن بیشتر معاونین می‌باشد که ظاهراً به صورت فرمالیته مسئولیت را قبول کرده‌اند، اما خودشان هم خوب می‌دانند که تمام کار‌ها در پس پرده انجام می‌شود، تمام قدرت را در مقام ریاست خلاصه کرده‌اید که این خلاف شرع و قانون است.

اگر بخواهد که همین منوال و همین بی‌قانونی‌ها در سطح دانشگاه گسترش یابد، آینده جامعه علمی که بدست نااهلان و نامحرمان قرار گرفته است، به سقوط در دره مرگ نزدیک می‌شود، چه کسی پاسخ می‌گوید؟؟؟ آیا مسئولینی که به این اعمال دامن می‌زنند و دم بر نمی‌آورند و حقوق خود را دریافت می‌کنند و شانه بالا می‌اندازند، در پیشگاه خداوند عادل، پاسخی برای این کار خود دارند؟؟؟ والله این باری بس سنگین بر دوش کسانی است که خیال خیانت به کشور را در سر خود می‌پرورانند.

ما دانشجویان همه را به تقوای الهی دعوت می‌کنیم و از کل کارکنان و اساتید دانشگاه و به‌خصوص از سرپرست دانشگاه می‌خواهیم که تمام کار‌ها براساس قانون صورت پذیرد، زیرا به فرموده حضرت روح الله (ره) و امام خامنه‌ای (حفظه ا…) همه باید به قانون تمکین کنند وگرنه قانون شما را قبول ندارد.

لباس روحانیت برازنده کسی است که حداقل تکبر و غرور خود را نابود کند و نه اینکه نفس سرکشش افسار گسیخته به این رذائل اخلاقی دامن بزند، نقطه ضعف شدیدی که به شخص شما وارد است، ملاقات‌های ناصحیح شماست، فکر می‌کنم در طول هر ماه حتی یک دانشجو یا کارمند برای کار شخصی خود توان دیدن شما را ندارد چون همه آحاد دانشگاهیان متاسفانه از نحوه ملاقات‌های … شما مطلع هستند.

زبان قاصر است از توضیح دادن فضای ملاقات شما و فقط افرادی که از آن‌ها سوال شده می‌توانند پاسخگو باشند، آقای قلی‌پور! رژیم منحوس پهلوی قریب به ۴۰ سال است سرنگون شده اما گویا ذهن شما به دلیل کهولت سن در‌‌ همان دوران باقی مانده که برخوردهای متکبرانه با ارباب رجوع می‌کنید.

بگذارید فضای علمی دانشگاه را نیز تشریح کنیم: علی رغم وجود بودجه علمی و پژوهشی متاسفانه اعضای محترم هیئت علمی در تمام رشته‌ها حتی به سمت ارائه طرح‌های علمی نمی‌روند چون بار‌ها جنابعالی و سیکل اداری‌ای که در واحد ساخته‌اید انگیزه و نشاط علمی را از کل مجموعه دانشگاهیان این واحد ربوده است، آقا به کجا چنین شتابان؟

در پایان جناب آقای قلی‌پور ما دانشجویان دانشگاه آزاد بابل خواستار آن هستیم، تا زمانی را برای نشستی جهت انتقال مشکلات صنفی، فرهنگی و علمی دانشگاه را هر چه زود‌تر اختصاص دهید تا با تبادل نظر انشاالله قدم‌های استواری درجهت به وجود آوردن، دانشگاهی با رتبه بالا‌تر برداریم.

والسلام علی من اتبع الهدی

سایه امام خامنه‌ای مستدام

تشکل‌ها و فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد بابل

رونوشت به:
1. دفتر مقام معظم رهبری
2. دفتر ریاست جمهوری
3. دفتر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
4. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
5. ستاد کل نیروهای مسلح
6. سازمان بسیج مستضعفین
7. ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
8. کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی
9. دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره)
10. شورای عالی انقلاب فرهنگی
11. دفتر بازرسی مقام معظم رهبری
12. دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور
13. دفتراستاندار استان مازندران
14. فرماندهی سپاه کربلا استان مازندران
15. دفتر امام جمعه شهرستان بابل
16. اداره کل بازرسی کشور و استان مازندران
17. اداره کل اطلاعات استان مازندران
18. مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران
19. فرمانداری ویژه شهرستان بابل
20. ناحیه بسیج دانشجویی استان مازندران

منبع :نگاه آزاد،

27 thoughts on “بودجه ۳/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی فرهنگی دانشگاه آزاد بابل کجا هزینه شد؟”
  1. سلام،
    این موضوع حرف جدیدی نیست و این بزرگوار پشتتش گرم تر از این حرف هاست، پیشنهاد می کنم وقت خودتونو با این کاها نگیرید

  2. با سلام در جواب نامه بنام تشکل دانشجویی سوال بنده این هست چرا دانشگاه آزاد باید رسالت فرهنگی را درحد حوزه علمیه یا وزرات خانه عریض و طویل ارشاد انجام دهد دانشگاه همونطوری که از نامش پیداست کارش آموزش هست با همین بودجه بی مربوط فرهنگی ،ورزشی ،پژوهشی … که باید برای کیفیت آموزشی بکار گرفته شود عملا” دانشگاه رو به ورشکستی کشاندن

  3. رییس واحد بابل ادم توانمندی است فقط برخی معاونانش ضعیفند مثل دکتر ….

  4. بنده دانشجوی واحد بابل هستم رییس واحد ازش مشکل ندیدم فقط برخی معاونان دیدنشان کار حضرت فیل است مثل معاون آموزشی . اما خداییش رییس واحد ادم خوب و مهربانی است و تا حالا به ما بدی نکرد . حتی جشنهای خوبی در اعیاد می گیرد. جایزه هم می دهد . دیگه چیکار کنه بیچاره

  5. امورات؟؟؟؟!!! درخواست شدید؟؟؟!!! افتضاح به بار آمده؟؟؟!!! خفقان موجود؟؟؟!!! بیشتر معاونین؟؟؟!!! در مورد فعالیت های فرهنگی و نهادهای فرهنگی بازدید بعمل نیامد؟؟؟!!! کاش نویسندگان به عنوان قشرتحصیل کرده سواد نگارش نامه ای بسیار ابتدایی را داشتند!!!من به عنوان عضو حداقل دو تشکل دانشجویی در این دانشگاه اعتراف می کنم نویسندگان این متن سراسر تناقض و مغرضانه، ساز خودشان را می زنند و به هیچ عنوان نماینده تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بابل نیستند.بنده به عنوان عضو این دوتشکل اعلام می دارم دو سه نفر نویسنده این نامه هدفی مافیایی و غیر افلاطونی را دنبال می کنند و دغدغه ارتقا، سطح فرهنگی دانشگاه را ندارند. دانشگاه ما از آرام ترین و در عین حال آزاد ترین فضاهای سیاسی ، روانی و اجتماعی در میان دانشگاه های کشور برخوردار است. دورود بر استاد حاج حسن قلی پور که این دانشگاه سر زندگی، پایداری و نشاطش را مدیون تلاش ها و مدیریت این بزرگ مرد می باشد.
    رونوشت به: دلسوختگانی که قیامت و روز داوری را باور ندارند…!!!

  6. جالبه که کل خبر گزاریها خودشون را مدافع آزادی بیان می دانند ، همیشه آنلاین و انتقاد و پیشنهاد جز اصول کلی شان هست یا مدیریت محترم جلسه دارند!!!!
    ———————-
    پاسخ هراز :
    آقا یا خانم محترم خبرگزاری مدافع آزادی بیان هست ولی شما هم شورش رو در نیار با یک ای پی نشستی 30تا کامنت با اسمهای مختلف می دی انتظار نداشته باش خبرگزاری ها توهم ما بیشماریم به اونها دسته یده !!!!!!!!!!
    اگر دوست داشتی ای پی تمام کامنتها را منتشر کنیم ؟

  7. با سلام
    می خواستم بگم که مورد های آقای قلی پور خیلی بیشتر از این حرفاست، ولی ایشون هیچ کاری بلد نباشند .تو گرفتن تمدید حکمشون متخصص هستن.
    یه تبریکم باید به هراز نیوز گفت بخاطر زدن این مطلب و مهتر از اون حذف نکردنش.

  8. بسمه تعالی
    تکذیبه تشکل انصار المهدی(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در خصوص درج بیانیه بودجه ۳۶۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی فرهنگی دانشجویان کجا هزینه شده است/ فقر فرهنگی در دانشگاه آزاد بابل بی‌داد می‌کند
    سلام علیکم
    اینجانب بعنوان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و اعضای شورای مرکزی هرگونه توهین و فرافکنی به ریاست واحد جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن قلی پور را تکذیب ومحکوم می کنیم.
    اینها دلواپسانی هستند که در هر کجای این جامعه ندای آزادی سیاسی و فرهنگی را سر میدهند.
    من واقعا نمیدانم اگر اینها با مدیریت حاج آقا قلی پور مشکل دارند مگر پیشرفت ها و خدمات ایشان را نمی بینند مگر یادشان رفته در دوره دوساله اخیر ریاست پیشین،دانشگاه به مرز ورشکستگی رسید و بیش از بودجه فرهنگی تصویب شده هزینه کرد.
    بنده بعنوان دبیر انجمن اسلامی انصار المهدی(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اعلام می دارم ، این واحد دانشگاهی کلیه فعالیت های فرهنگی راطبق زمان بندی و برنامه ریزی دقیق درازمدت مشخص برابر دستور العمل سازمان مرکزی تا حد امکان و درخور شان دانشجویان،استادان و کارکنان برگزار نمود و برخی برنامه ها را در حال اجراء می باشد.
    دیگر دوره ی دلواپسان افراطی به سر آمده؛شما اگر دیندار بودید این چنین با آبروی بزرگ مردی همچون حجت السلام و المسلمین دکتر حسن قلی پور بازی نمیکردید؛ایشان در همین سن فعالیتشان به اندازه ده مدیر لایق وجوان بیشتر است.
    ایشان به دلیل جلوگیری از هرج ومرج های اداری و آزادی بیش از حد برخی افراد یکه می خواستند اینجا تاخت و تاز کنند مورد بی مهری و بی انصافی قرار گرفت،که این چنین صدای مخالفانش برخاسته،و تعجب بنده از اینجاست که میگویند مدیریت ایشان ضعیف است مگر نمیدانید، تاکنون دکتر حسن قلی پور توانسته در همین مدت کوتا بیش از 9 رشته دکترای تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای دامپزشکی و38 رشته کارشناسی ارشد و اولین بیمارستان دامپزشکی درسطح سه استان شمالی کشور در را واحد بابل افزایش و دائر نماید.
    باتوجه به عضویت بنده در هیئت رئیسه مجمع تشکل استان مازندران و ارتباط با دوستان در واحد های دیگر همگی به اتفاق این مسئله را محکوم نموده و قطعأ با چنین بیانات کذبی برخورد قانونی صورت می گیرد.
    با احترام:
    احمد رضا خانجانی
    دبیر انجمن اسلامی انصار المهدی(عج)
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

  9. بسمه تعالی
    دولت و ملت همدلی همزبانی مقام معظم رهبری

    ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل
    جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن قلی پور
    با توجه به بیانیه اخیر تشکل های دانشجوئی دانشگاه مبنی بر هزینه های صرف شده بودجه فرهنگی ،
    بیانیه ای را به شرح زیراعلام میدارد …
    کانون دانشجوئی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل براساس اصول هفت گانه بی طرفی،بی غرضی،خدمات داوطلبانه ،انسانیت،استقلال،وحدت و جهانی بودن و با اهداف برقراری صلح و تفاهم و دوستی ،تسکین آلام بشری،تامین احترام انسان ها، و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها به فعالیت در دانشگاه می پردازد و جوانان این کانون فارغ از ملاحظات سیاسی و فعالیت های سیاسی و یک جانبه گرایانه و ایجاد رعب و وحشت و حاشیه سازی به دور از هرگونه حاشیه ای در حال فعالیت های اجتماعی و انسان ساز و عام المنفعه در دانشگاه میباشند که مصداق آن انتخاب دبیر این کانون بعنوان جوان نمونه کشوری جمعیت هلال احمر در سال 94 و دریافت تندیس صلح و دوستی و تفاهم از ریاست جمهوری از کانون دانشجوئی این دانشگاه میباشد.
    نماد هلال احمر در دنیا ، ایران و دانشگاه نماد آرامش و صلح است.حضور این کانون ،پرچم این کانون و چادر های نصب شده در دانشگاه نشانگر آرامش در میان دانشجویان میباشد،جوانان این کانون با روحیه جهادگری به عنوان نیروهای ماندگار و ارزشمند براساس موازین فرهنگی اسلامی ایرانی در قالب مرامنامه و اساسنامه خود و دانشگاه در حال فعالیت میباشند که همواره در چارچوب مقررات مورد حمایت حضرتعالی ریاست واحد و معاونین دانشگاه قرار گرفته است و نبایسیتی دیدگاه یک جانبه گرایانه در خصوص بعضی از اتفاقات صورت گرفته و چند روز اخیر در بیانیه فوق داشت .
    کانون هلال احمر دانشگاه بر اساس رسالت خود دنبال صلح و دوستی و مذاکره براساس منطق میباشد و به دنبال حاشیه سازی و اختلال در روند فعالیت های دانشگاه نمیباشد .
    رسالت اصلی این کانون علم آموزی و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجوئی در چارچوب مقررات سازمان مرکزی و در قالب استراتژی 2020 سازمان جهانی هلال احمر میباشد که مستقیما زیر نظر ریاست واحد و معاونین رصد و نظارت می شود.
    با این تفاسیر اعضای جوان کانون دانشجوئی هلال احمر طی بیانیه اعلام میدارند حرمت این کانون ، اعضای کانون و رسالت پرچم سرخ و سفید کانون که نماد سفید بیانگر صلح و دوستی و نماد سرخ برگرفته از سرخی خون شهدای گلگون کفن و دفاع دین اسلام و وطن میباشد که دردل این واحد دانشگاهی قرارگرفته است هیچ نقشی در خصوص دخالت مسائل یک مجموعه موفق ندارد و هرگز وارد این مسائل نخواهد شد ، این کانون دنبال دوستی و تفاهم و ارتباط متقابل و روابط بین الملل در چارچوب طرح های پیش رو خود میباشد و آرزوی قلبی این کانون احداث بوستان صلح و دوستی و روابط دوستانه با کانون ها و تشکل های دیگر و حتی NGO های هلال احمر در دانشگاه های دیگر میباشد و اهداف بزرگی را با توجه به موفقیت های کسب شده اخیر دنبال میکند و هرگز وارد حواشی ، مسائل و بیانیه اخیر نمیشود و به صراحت اعلام میدارد تخریب چهره دیگران و ریختن آبروی دیگران به دور از مکتب دینی و فلسفی ما میباشد و به جد این عمل را فارغ از مرامنامه و مقرارات و اهداف خود و جمعیت هلال احمر می داند.
    راه و اهداف دانشجویان این کانون راه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و بزرگان انقلاب اسلامی ایران نظیر حضرت ایت اله هاشمی رفسنجانی رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی میباشد و از حضرتعالی(حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن قلی پور) و معاونین که با نگاه روشن بینانه در کنار نگاه ویژه به اجرای قانون در چارچوب بخشنامه های سازمان مرکزی کمک شایانی به این کانون تا به امروز کرده اید تشکر میکنیم ، امید است منتقدان با ایجاد نقد سازنده به دور از بدبینی و یک جانبه گرائی با درنظر گرفتن خدمات انجام شده حضرتعالی و معاونین و در حوزه های دیگر با نگاه به مقررات سازمان مرکزی و توجه به شعار (( از زحمت است هرکه به جایی می رسد..)) به دنبال حل مشکلات دوستانه نمایند چراکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری سال ، سال همدلی و همزبانی میباشد و این افراد جزوء بدنه این نظام و دانشگاه می باشند و تخریب چهره همدیگر به دور از منطق و پختگی است .
    این کانون دوستدار صلح و همکاری و دوستی و تفاهم است.
    و من الله توفیق…
    با سپاس و احترام
    بهنام بابایی هولاری
    دبیرکانون دانشجوئی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

  10. با سلام به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران. پاینده باد کشوری که در آن دانش و فن آوری از دیر زمان بوده و تا پایان ادامه خواهد داشت. نامه نگاری برای کسانی که تمام تلاش خود را برای پاس داشت دانش و فن اوری به کار می برند پسندیده نیست. ایشان برای دانش این مرز و بوم تلاش نمودند و به کار خود ادامه می دهند. این گونه سخنان برای کارگزاران هر اداره هست و از بد اندیشان بدون این براورد نمی شود.

  11. با سلام … خواندن نظرات تمام مسئولین تشکل ها برایم خنده دار بود و تعجبم از این است که چرا بسیج دانشجویی ساکت نشسته. آقای خانجانی هیئت انصارالهمدی بنده هم دانشجوی این دانشگاه هستم اما تا به حال هیچگونه فعالیتی را از تشکل شما در هیچ جای دانشگاه ندیده ام … شما خود کجا کرده اید به نقل از منابع مطلع کل تشکل شما در حداکثر 5 نفر خلاصه شده است. نزنید این حرفا را که خود کامل به فضا اشراف دارید. زمین 20 هکتاری بلااستفاده شهرک صنعتی رجه را گویا تا بحال ندیدید که چطور با آنهمه هزینه و ساختمان سازی درست شده اما بطور کل تعطیل است و چیزهای دیگری که بنا به سیاست بازی و موج سواری سیاسی نزدید و پیش خدا مسئولید. آقای محترم نصیحت می کنم وصیت نامه امام (ره) را بار دیگر مطالعه کنید. شنیده ام شما را برای جلساتی که دارید با هواپیما اعزام می کنند، با پول کی آقااااا
    جناب بابایی ما در جشن امسال شما شرکت کردیم اما به نقل از خوده شما فشارهایی که بر شما تحمیل شد را شنیدیم برای چه با فشار آقایان عقب می کشید از شما بعید است. نظرات شما اصلا معقول نیست. پیشرفت هایی هم اگر این واحد داشته همگان مطلعند برا چه بوده است. با لابی و نفوذ 100 رشته هم اضافه شود پشیزی ارزش ندارد. بجای نظرات طوماری بهتر است به قلب دانشجویان بروید و از آنها در مورد فضای دانشگاه سوال کنید. دانشگاه آزاد بابل مردست نه آرام
    از آقای ابراهیمیان هم درخواست داریم تا نظرات خودشون رو انعکاس بدن با تشکر

  12. با سلام
    اقایان خانجانی و بابایی چرا حقیقت را نمی گویید شما خود دانشجوی رشته دامپزشکی هستید حقا و انصافا ایا امکاناتی که برای ما در سطح ازمایشگاه ودر بیمارستان مقریکلا فراهم کردند متناسب با شهریه ایست که میدهیم ؟؟؟
    در ضمن اقای خانجانی تمام پیشرفتی که در رشته ما رخ داده اعم از ایجاد سرد خانه و تهیه میکروسکوپ در زمان همان دو سالیست که اقای ابراهیمیان رییس بودند
    در ضمن اقای بابایی در این جشنی که اخیرا برگزار نمودید چه کسی بانی و اسپانسر شما بود مگر غیر از این است که از خارج از دانشگاه اسپانسر تهیه کردید
    چرا اقای قلی پور برای مراسمات و جشنها بودجه ای در اختیار نمیگذارد مگر نه این که سال قبل برای روز دامپزشکی هیچ بودجه ای ندادند و اقای یوسفی مسئول اجرای جشن مجبور شد از رییس کارخانه داروسازی به عنوان اسپانسر استفاده کند
    اقای خانجانی شما به این میگویید پیشرفت ؟؟؟

  13. باسلام
    من به عنوان دانشجوی این دانشگاه اقدام تشکلاتی که این نامه را نوشته اند،تحسین میکنم و عرض میکنم زدن این حرف ها در دانشگاهی که اعتراض و مطالبه دانشجو در ان معنایی جز به این اتاق و ان اتاق کشیده شدن چیز دیگری نیست،واقعا شجاعانه است.
    دوستانی که تکذیبه صادر کرده اند هم اگر شجاعت مقابله با حراست دانشگاه را می داشتند،اکنون حرف دیگری می زدند.
    با ارزوی موفقیت برای همه تلاشگران فرهنگی

  14. واقعا تبریک میگم به دکتر قلی پور که افراد پخته ای رو در راس کا های دانشجویی دارد ، بیانیه کانون هلال احمر دانشگاه بر گرفته از پختگی و منطق سازنده انقلابی این جوانان دارد ، درود بر ریاست دانشگاه بابل که فضایی را برای فعالیت این جوانان باز نموده است که حتی در زمان تخریب و توهین به بالاترین مقام دانشگاه خود حرف از دوستی و صلح و تفاهم می زنند ، به راستی که راه درستی را انتخاب کرده اید و همیشه سالم باشید

  15. برخی انتقادات درست است مثلا در زمینه آموزش دانشگاه پسرفت داشت چون مدیر و معاون آموزش کل کارها را به کارمندان تفویض اختیار کردند . واقعا متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *