آمل –  تیم والیبال کاله مازندران که با جذب چند بازیکن سرشناس تیم ملی و ستاره های کنونی والیبال کشور، یکی از تیم های کهکشانی امسال لیگ برتر لقب گرفته، در وضعیتی نابرابر به مصاف صدرنشین لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور می رود.
به گزارش خبرنگار مهر‏، رقابتهای هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در حالی عصر چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه تیم های پر ستاره کاله مازندران و سایپا البرز به مصاف هم می روند.

کاله مازندران‏ در حالی درهفته میهمان تیم سایپا البرز است که تا پیش از شکست هفته های اخیر برابر تیمهای بازیج اسانس کاشان و گیتی پسند اصفهان، شانه به شانه صدرنشین در بالای جدول پیش می رفت، جایگاه دومی را پیکان تهران واگذار کرد و با قرار گرفتن در مکان چهارم جدول به مصاف تیم صدرنشین لیگ می رود.

سایپا البرزکه تا اینجای لیگ خط تیره شکست از مقابل این تیم برداشته نشده، تیم بدون شکست لیگ برتر بوده و این شانس را دارد تا برتری برابر تیم پرمهره کاله مازندران قهرمان دور رفت این مسابقات را ازآن خود کند.

حضور بازیکنانی نظیر علیرضا نادی‏ سعید معروف‏ فرهاد نظری افشار‏، حمزه زرینی،عادل غلامی و آرش صادقیانی در ترکیب تیم کاله و پویا فیاضی، آرش کمالوند، مهدی مهدوی و تئودور توکدانف در ترکیب تیم سایپای البرز، این دو تیم را به تیمهای پرستاره و با انگیزه های بیست و پنجمین دوره لیگ والیبال تبدیل کرده است.

تیم کاله مازندران، درهفته دوازدهم در خانه وبدون حضور تماشاچیان محروم خود با نتیجه سه بر صفر تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس را شکست داد و با روحیه بهتر و فراموشی دو شکست هفته های گذشته برابر تیم ساپیا البرز قرار خواهد گرفت که در گنبد به سختی و با نتیجه سه بر دو برابر تیم هاوش این شهر به پیروزی دست یافت.

تیم سایپیا البرز که با هدایت فرهاد نفرزاده سرمربی مازندرانی خود نتایج قابل قبولی در دوره های گذشته و به خصوص این فصل لیگ برتر کسب کرده در برابراندیشه های تاکتیکی بهروز عطایی، سرمربی تیم کاله مازندران قرارمی گیرد.

باید دید تفکرات سرمربیان دو تیم در بازی حساس فردای دو تیم سایپا و کاله نتیجه بازی را رقم خواهد زد یا نفرات حاضر در زمین در تغییرنتیجه بازی نقش آفرینی خواهند کرد.

هواداران کم طاقت کاله مازندران، بدون شک تنها پیروزی تیم محبوب خود برابرسایپا، غم دوشکست قبلی آنان را تسکین خواهد داد و به روزهای خوش آینده این تیم امیدوارخواهند شد.

البته باید اضافه کرد که حضور نداشتن تماشاچیان پر شور آملی در پی محرومیت دو بازی خانگی در آمل که در هفته گذشته در بازی کاله با آلومینیوم المهدی بندرعباس آن را به سختی به چشم دیدند، آنان را به کرج خواهد کشاند و تیم محبوب خود را تنها نخواهند گذاشت.

تا پایان هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، تیم سایپای البرز با کسب 30 امتیاز در صدر قرار دارد و کاله مازندران با 25 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *