رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: 23 هزار و 676 عدد خودکار قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری فارس: 23 هزار خودکار قاچاق در آمل کشف و ضبط شد

چنگیز فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، با بیان اینکه تعداد 23 هزار و 676 عدد خودکار قاچاق لانتو در این شهرستان کشف و ضبط شد، اظهار کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق که قبل از توزیع در بین مردم کشف شد، 113 میلیون و 736 هزار و 200 ریال برآورد شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جدید تاکنون تعداد 11 دستگاه سیستم خنک‌کننده اسپلیت قاچاق اجنرال و پنج دستگاه تلویزیون ال‌جی قاچاق با همکاری ماموران آگاهی این شهرستان کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با اشاره به بررسی موارد قانونی کالاهای قاچاق، بیان کرد: در سال گذشته پنج پرونده لوازم قاچاق کالا در زمینه بهداشتی و آرایشی همانند انواع خمیر دندان، رنگ مو و دیگر موارد به میزان 932 قلم کشف شد.

این مسئول ارزش ریالی این پرونده‌های لوازم قاچاق را 29 میلیون و 450 هزار ریال عنوان کرد و با اشاره به برگزاری 57 فقره بازدید نظارتی مشترک با نهادهای مرتبط و ماموران فرماندهی انتظامی، اضافه کرد:‌ در این بین 28 هزار و 720 نخ سیگار قاچاق با ارزش ریالی 27 میلیون و 569 هزار ریال کشف و ضبط شد.

فروزان با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته چهار پرونده در بخش کشفیات سیگار به همراه ضبط 63 پاکت سیگار قاچاق تشکیل شد، گفت: ارزش ریالی این مواد کشف شده یک‌میلیون و 415 هراز ریال بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *