با اراذل و اوباشی که امنیت و آسایش عمومی را برهم میزنند در این شهرستان به جد برخورد خواهد شد / متهم  م-ا  برای بازسازی صحنه جرم در آمل چرخانده شد.
هـراز نـیـوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار هـراز نـیـوز بیان داشت: متهم  م-ا  که به جرم تیراندازی متواری بود توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی آمل در مخفیگاه خود دستگیر شد.
علی طالبی افزود: م-ا که از شرورهای سابقه دار این شهرستان بوده با صدور نیابت قضایی در یکی از شهرهای ساحلی استان دستگیر شد و با حکم مراجع قضایی برای بازسازی صحنه جرم در سطح حوزه ارتکاب جرم چرخانده شد.
دادستان آمل با اشاره بر اینکه به جد با اراذل و اوباش برخورد خواهد شد، اذعان داشت: افراد شروری که بخواهند برای مردم قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت با سلاح گرم و سرد بکنند قانون نفس آن ها را خواهد گرفت و آن ها را به سزای اعمالشان خواهد رساند.
3 thoughts on “دادستان آمل: قانون نفس آن ها را که بخواهند برای مردم قدرت نمایی کنند خواهد گرفت”
  1. چطوریه داخل شهر علنی می چرخونن،اما تو سایت اسمشون رو مخفف میزنن؟ازچی می ترسین

  2. سلام.امروزه رسانه های تاثیرگذاری مهمی رو افکار جامعه دارند.بنده با حدود 40سال سن هنوز مثل جناب طالبی ندیدم کارهایی که ایشان انجام میدند اینده روشنی در کسوت قضا خواهند داشت به حول قوه الهی. انشااله در مراتب کشوری جناب طالبی خدمت رسانی کنند و قطعا نیز به این مراتب خواهند رسید.بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه سیاسی و اجتماعی شهرستان امل از حضور جناب عالی و کسانی که با شما کار میکنند و شما را در حوزه ضابطین قضایی و رسانه همراهی میکنند تقدیر و تشکر می نمایم

  3. قوه مقننه مسئول پالایش جامعه از اعوجات و اعمال خلاف قانون است هر چقدر طول دادرسی کو تاه و بر خورد با متخلفین و مختلسین و مفسدین و رانت خوران بیشتر نظم و انضباط در کشور بیشترو اقتدار حکومت بیشترخواهد شد جناب دادستان بدانید در مبارزه با بی قانونی فسادو ارتشائ و هر گونه انحراف از قانون مورد پشتبانی ملت خواهد بود امید آنکه بتوانید با قاطعیت ریشه مفاسد وشرارتها را خشکانده در کاهش جرائم در آمل در حوزه استان و ایران رتبه اول را کسب کنید و رخساره زیبای اجرای جامعه امن را به مر دم نشان دهید بدانیدتنها با برخورد قاطع با متخلفین است که خواب ازچشمان مفسدین می پرد و لرزه براندام متخلفین خواهد افتاد و جرائم با شیب معکوس ولی تند کاهش پیدا خواهد کر دبه امید آن روز انشائالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *