سیدرضا فاطمی؛ مدیر فرهنگی و اجتماعی ستاد احیاء امر به معروف  و نهی از منکر استان مازندران در گفتگویی با هراز نیوز از برخی بی حرمتی ها به مدیرکل آموزش وپرورش انتقاد کرد .

 فاطمی با انتقاد از عملکرد برخی از نمایندگان  شهرستانهای استان مازندران بیان داشت :  با روی کار آمدن جناب آقای قاسمی؛ بعنوان مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان مازندران که خود را سرباز امر به معروف و نهی از منکر میداند؛ فضای عدالت، معنویت و ایثارگری به اوج خود رسید؛ زیرا خود ایشان رزمنده و همچنین برادر دو شهید بزرگوار در جنگ تحمیلی می باشند.

مدیر عامل  مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی نورالهدایه استان مازندران تصریح کرد : برخی از نمایندگان محترم اگر به این نکته بیشتر توجه می کردند در تحلیل روی کار آمدن بعضی از رؤسای جدید ادارات شهرستانها و مناطق اجازه به فرصت طلبان نمی دادند.

وی با  تقبیح  ضربه زدن به چهره های ارزشی و ولایی در استان با ایجاد جوّ روانی در بین اذهان مردم؛ از طریق کامنت گذاشتن دربرخی  سایتهای خبری تاکید کرد :من بی حرمتی به بالاترین مقام آموزش و پرورش استان را که از نیرو های ارزشی می باشد بی حرمتی به ارزش ها می دانم .

57 thoughts on “سیدرضا فاطمی: بی حرمتی به مدیرکل آموزش وپرورش بی حرمتی به ارزش هاست”
  1. از کجا معلومه نمایندگان به فرصت طلبان اجاز هتک حرمت به مدیر کل را دادند.وظیفه نماینده احاطه کامل برشهر می باشد. و می بایست درهمه ابعاد شهر دخالت نماید. وگرنه چه به دردمی خورد.

  2. حکمت حکایتی ز لب دلربای توست
    جان کلام در سخن جانفزای توست
    اشراق اگر به مدرسه نوری فکنده است
    آن نور، نور شعله‌ای از چشم‌های توست
    دست شفا نجات نبخشد به درد و رنج داروی درد عشق به دارالشفای توست
    حاجت به فهم شرح اشارات شیخ نیست
    تا چشم ما به چشم اشارت‌نمای توست
    با عقل سرخ، هستی و مستی به هم نساخت خون جای باده قسمت جام بلای توست
    یک قصه بیش نیست غم عشق و این عجب
    کز هر زبان که می‌شنوم، ماجرای توست
    «عادل» بگو چگونه دم از عشق می زنی
    آنجا که آفتاب برآید نه جای توست
    دکتر حداد عادل در سال روز شهادت شهید مطهری

  3. اگرقدرتورابدانندعالی‏ ‏میشه‏ ‏.تنهااملی‏ ‏هستی‏ ‏که‏ ‏اونهاسرویس‏ ‏رابرای‏ ‏تو‏ ‏قطع‏ ‏کردند‏ ‏

  4. راسته که میگن دکترفاطمی برای نمایندگی مجلس توآمل آمده
    یانه منظورازیک دکتردیگری است؟

  5. جناب رمضان تبار؛باسلام وادب خدمت شما باید عرض کنم که نمایندگان مجلس 2وظیفه مهم دارند1_ملی کهباید درسطح کلان کشوری دارای نظرباشندوقانون تصویب کنندونظارت برحسن اجرای قانون برعهده آنهاست 2_منطقه ای که باید معضلات حوزه استحفاظی خودرابررسی کرده ودرصددرفع مشکل باشند
    ازاینکه اشاره فرمودیدبایدبرشهراحاطه داشته باشندصحیح نیست چون معنای دخالت درامورشهری می دهدوباامرنظارت مطابقت ندارد
    حال هرنماینده ای درعزل ونصب مدیران شهری واستانی دخالت می کند نشان ازضعف آن نماینده بوده که جایگاه خود رانمی شناسدودرکارقوه مجریه دخالت می کند!یاعلی مدد

  6. بالاخره نفهمیدیم فاطمی با احمدی نژاده یاباروحانی؟قاسمی که چپ چپ .البته آقای فاطمی بااینهمه دارالقرآن وکارهای قرآنی بعیدبه نظر میرسه که چپی باشه.ولی چرااین باردردفاع از یک چپی دست به این کارزده جل الخالق فقط خدامی داند

  7. درودبراستاددکترسیدرضافاطمی که دردفاع از مجموعه آموزش وپرورش استان برخاسته و برحق هم دفاع نموده ان شاءالله برکرسی ریاست آموزش و پرورش آمل ایشان راببینیم.

  8. آ فرین برمردخدوم درامرحافظان قرآن نابینایان وکم بینایان شهرستان واستان

  9. باتشکرازدکترسیدرضافاطمی که دل ماهمسرویسی های استان وهمکاران اداره کل راشادکردی.آ موزش وپرورش استان به وجودحضرتعالی نیازمنداست فقط تورابه خدااستانداری نرو

  10. ازجناب آ قای قاسمی به دلیل محبت های بیدریغ شان نسبت به انتخاب جناب دکترقنبری به عنوان معاون پژوهشی اداره کل آ موزش وپرورش کمال تشکررامیکنم.وامیدوارهستم برای آ قای دکترفاطمی هم مراتب بالاتری رابرگزینید.

  11. سلام بربزرگمردادب ونزاکت وقتی دوستان گفتندشمامطلب نوشتی ومن خواندم ازخودبیخودشدم.شمایاورمستضعفان هستید.خداتورابرای محرومان نگه دارد.

  12. درودبی پایان برآقای قاسمی مدیرکل ارزشی وولایی آموزش وپرورش استان مازندران.وهمچنین سپاس ازهرازنیوز.لطفادرشمال نیوز هم این مطلب رابگذارید.ممنون

  13. سلام استادخوبی مرسی از این که از اموزش وپرورش دفاع کردی دانش اموز اول دبیرستانت در سال88

  14. سلام استادخوبی مرسی از این که از اموزش وپرورش دفاع کردی دانش اموز اول دبیرستانت در سال88 در امام جعفرصادق

  15. هرچندمارابااداره کل کاری نیست ولی باتعاریفی که جناب آقای فاطمی فرموده اند ان شاءالله آقای قاسمی موفق ومویدباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *