مازندرانی ها نوشت : روز پس از سهل انگاري دست اندركاران تلويزيون در آنچه كه از سوي فعالان اجتماعي شهرستان آمل به عنوان حمله به مرزهاي جغرافيايي آمل و آداب و فرهنگ منطقه لاريجان ناميده شد صبح امروز سيماي تهران (از آن جهت كه نگاه رسانه اي اعتقادي به شهرستانهاي كشور ندارد )در برنامه اي مفصل ضمن عذرخواهي از مردم طبرستان برنامه اي طولاني را به نمايش گذاشت.

در اين بين 2 نكته ضروريست : اول آنكه در پي اين عذرخواهي يك سايت خبري مجهول الهويه از آن به عنوان پيروزي مسئولين ياد كرده ، هرچند كه مديريت سايت بر اساس شنيده ها مربوط به بازنشسته اي از تبار مرتبطين با مسئولين شهريست اما درج اين تيتر درحاليست كه بسياري از مسئولين تا ظهر شنبه يا از ماجرا خبر نداشتند و يا باز هم همچون جمعه جمع آوري طومار سعي در ناديده گرفتن اين موضوع داشتند اما فشار شديد رسانه اي نشان داد كه ميتوان با پيگيري فعالان اجتماعي سيما را به صورت عملي مجبور به عذرخواهي كرد. هرچند در اين بين بايد بويژه از چند مسئول تشكر نمود. از جناب ابراهيمي معاون محبوب استاندار كه به محض خبردارشدن با ارتباط با مسئولين صداو سيما و شخص معاون وزير كشور با اين موضوع برخورد كرد و نيز نماينده مردم آمل جناب دكتر يوسفيان كه از ابتداي شنبه در تكاپو براي عذرخواهي سيما بوده اند.

نكته دوم اما كه مهمتر جلوه ميكند فشار رسانه اي و حساسيت بجا دور از هيجانات كاذب و حساب شده برخي از فعالان آملي در اين قضيه است .مازندرانيها با ذكر چند نام به نيابت از تمامي مردم مازندران از اين عزيزان سپاسگذاري مينمايد:
سركار خانم پروين ، خانم ارغوان شكوهي ، آقاي ابوالفضل بادپا ، جناب آقاي فدايي رياست محترم مجتمع آب معدني نوا و مديران محترم سايت هاي خبري شمال نيوز، هراز نيوز ، 6 بهمن و تك تك خبرنگاران خبرگزاري فارس در شهرستان آمل .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *