برای آمادگی هفته هشتم لیگ برتر والیبال صورت گرفت؛

تمرینات فشرده کاله مازندران با حضور ملی‌پوشان والیبال

برای آمادگی هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و رویارویی تیم والیبال کاله مازندران مقابل گسترش نوین کشاورز تهران، تمرینات فشرده این تیم با حضور ملی‌پوشان پیگیری شد.

برای آمادگی هر چه بیشتر هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و رویارویی تیم والیبال کاله مازندران برابر گسترش نوین کشاورز تهران تمرینات فشرده تنها نماینده مازندران با حضور ملی‌پوشان پیگیری شد.

تمرینات آماده‌سازی و تکتیکی کاله بعد از دو روز تعطیلات آخر هفته گذشته از ساعت 17 شامگاه شنبه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل دنبال شد.

علیرضا نادی، حمزه زرینی و فرهاد نظری افشار از بازیکنان موثر تیم ملي والیبال کشورمان بودند که با درخشش در دوازدهمین دوره جام جهانی 2011 کشور ژاپن و کسب مکان نهم این دوره از رقابت‌ها، بعد یک ماه دوری از تیم باشگاهی خود در جمع بازیکنان کاله قرار گرفته و با استقبال گرم مسئولان و هم‌تیمی‌های خود روبرو شدند.

بعد از گرم کردن و ریکاوری بازیکنان، تمرین به طور رسمی آغاز شد که حدود 100 نفر از والیبالدوستان آملی نیز از نزدیک روند  تمرین والیبالیست‌ها را مشاهده می‌کردند.

بهروز عطایی سرمربی این تیم به همراه دستیارانش محمد شریعتی و آرنندو دامیان نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و همچنین حسن منصوری یکی از پیشکسوتان والیبال ایران که سرپرستی این تیم لیگ برتری را برعهده دارد با نظارت مستقیم عملکرد بازیکنان، برخی نکات فنی و موارد تاکتیکی و تکنیکی را با بازیکنان درمیان می‌گذاشت.

صمیمیت و دوستی بین بازیکنان از مهمترین بخش‌های تمرینات کاله مازندران است که در هر سه دوره حضور این تیم در جمع مدعیان لیگ برتری والیبال همیشه این همدلی و یکرنگی به چشم آمده و یکی از عوامل درخشش این تیم نیز محسوب می‌شود.

البته کوری‌های بازیکنان هم‌تیمی نیز بخش جدانشدنی تمرینات این تیم بوده تا بر حساسیت و جدیت این عملکرد افزوده شود.

بعد تمرینات کششی و آماده‌سازی بازیکنان در سرویس، دریافت، آبشار و دفاع تمرینات فشرده‌ای داشتند و در ادامه شاگردان عطایی در دو تیم مشغول ارزیابی کار گروهی و تیمی شدند.

در یکی از تیم‌ها علیرضا نادی، میرسعید معروف، حمزه زرینی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی و میلاد عبادی‌پور حاضر بوده و در مقابل نیز فرهاد نظری افشار، عادل غلامی، رضا قراء، وحید سیدعباسی، آرش صادقیانی و رافع طبری صف‌آرائی کرده بودند.

همچنین در نخستین تمرین این هفته کاله مازندران مهدی رنجبر و کراسیمیو گایداراسکی غایب بودند که رنجبر به خاطر مصدومیت و عمل آپاندیس دو هفته‌ای از بازی‌های لیگ برتر والیبال دور خواهد بود و گایداراسکی نیز از ناحیه کمر دچار مصدومیت جزیی شده است.

تمرین دیشب کاله مازندران دو ساعت به طول انجامید که در پایان آن حمزه زرینی زیر نظر عطایی به طور اختصاصی کار دریافت را دنبال می‌کرد.

بازی هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار بود 20 آذر ماه با دیدار کاله مازندران و شهرداری ارومیه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم این شهرستان پیگیری شود که به دلیل تاخیر بازگشت ملی‌پوشان از جام جهانی 2011 ژاپن به ایران، در تصمیم جدید سازمان لیگ فدراسیون والیبال بازی‌های این هفته به 18 دی ماه موکول شد.
پس از تعطیلی 38 روزه بازی‌های لیگ برتر، هفته هشتم این دوره از رقابت‌ها روز چهارشنبه 23 آذر برگزار می‌شود که در دیداری حساس کاله مازندران در تهران میهمان تیم والیبال شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز است.

کاله مازندران تاکنون به همراه سایپای البرز از تیم‌های بدون شکست این رقابت‌ها بوده که توانست شهرداری تبریز، هاوش گنبدکاووس، پیکان تهران، میزان خراسان رضوی، مناطق نفت‌خیز جنوب و پیشگامان کویر یزد را مغلوب کرده و در مکان دوم جدول لیگ برتر جای گیرد.

خبرنگار ورزشی فارس؛ قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *