خانواده شهداء الگوی صبر، استقامت و شجاعت در جامعه هستند.

علیرضا اکبرشاهی معاون وزیر کشور در امر مبارزه با مواد مخدر روز گذشته با حضور در شهرستان آمل با خانواده شهید استوار یکم حمزه حاجی زاده دیدار کرد.

علیرضا اکبرشاهی معاون وزیر کشور در امر مبارزه با مواد مخدر در دیدار با خانواده شهید استوار یکم حمزه حاجی زاده که چهارم خرداد ماه سال جاری در منطقه مرزی جاسک در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است ، گفت : امنیت و آسایش جامعه مرهون رشادت ها و از جان گذشتگی های شهداست.

وی با اینکه کار شهدا که دفاع از انقلاب و ولایت است دارای ارزش بسیار والایی است، افزود: آرامش و امنیت امروز ما ارمغانی از جانب شهداست که با اهداء خون خود به ما هدیه کردند.

علیرضا اکبر شاهی ضمن اهداء لوح سپاس و هدایایی به خانواده بزرگوار این شهید گفت: خانواده شهدا به عنوان الگوی صبر،  استقامت و شجاعت در جامعه هستند و در هدایت جامعه به ویژه جوانان به سوی ولایتمداری و دین مداری تأثیرگذار باشند.

در این دیدار پس از اینکه پدر شهید به بیان خاطراتی از دوران نوجوانی و جوانی شهید پرداخت، برادران شهید نیز مطالبی را در وصف شهدا بیان داشتند.

در این برنامه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان آمل، فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر آمل و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی، معاون وزیر کشور را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *