2 شهر جدید به نقشه تقسیمات کشوری اضافه شد

با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور، در راستای ارتقای سطح خدمات به مناطق مختلف کشور با ایجاد دو شهر جدید در استانهای کهگیلویه و بویراحمد و مازندران موافقت کرد.

دولت با توجه به شرایط خاص جغرافیایی منطقه در راستای ارتقای ارائه سطح خدمات به مناطق مختلف کشور، با ایجاد دو شهر جدید در استانهای کهگیلویه و بویراحمد و مازندران موافقت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور، روستای قادیکلا ارطه مرکز دهستان بیشه سر بخش مرکزی شهرستان قائم شهر پس از ادغام با روستای جوجاده ارطه،قاسم خیل ارطه، بورخیل ارطه و کفشگرکلا ارطه از توابع همین دهستان به شهر تبدیل و به عنوان شهر ارطه شناخته می شود.
بر این اساس روستای هیچیرود از توابع دهستان کلارستاق غربی بخش مرکزی شهرستان چالوس پس از ادغام با روستاهای امام رود، دوجمان، عباس کلا، هرطه کلا، محمد حسین آباد،‌نورسر، کیاکلا، دلگشا، چاخانی ، اکبرآباد، سنگ وارث و مسده از توابع همین دهستان به شهر تبدیل و به عنوان شهر هچیرود شناخته می شود.
با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت، بخش کبگیان به مرکزیت شهر چیتاب از شهرستان دنا منتزع و به شهرستان بویر احمد الحاق می شود.
این تصویب نامه پس از تایید رئیس جمهور، از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *