خسرو ابراهیم زاده درگفتگو اختصاصی با خبرنگار هراز نیوز در آمل اظهار داشت: در اولین روزهایی که خبر انحلال تیم کاله را شنیدم در نامه ای از استاندار، مجمع نمایندگان استان و مدیران ارشد شهرستانی درخواست کردم تلاش کنند تا این تیم دوباره به لیگ برتر برگردد.

ابراهیم زاده در ادامه افزود: متاسفانه این همت در ورزش استان رخ نداد و از طرف مسئولین سیاسی استان نیز پیگیری نشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در شهر ارومیه چنین اتفاقی رخ دهد شخص استاندار و مدیران ارشد وارد می شدند ولی در استان ما از پرافتخارترین تیم تاریخ ورزش مازندران هیچگونه حمایتی صورت نگرفت.

رییس شورای شهر آمل با بیان اینکه شورای شهر و شهردار آمل بابت انصراف بهمن سلیمانی از این تصمیم تمام تلاش خودر ا به کار گرفته است گفت: پس از این تصمیم، جلسه ای با مدیران کاله برگزار کردیم و برادران سلیمانی عنوان داشتند فکر خود را روی احداث ورزشگاه جدید معطوف کرده اند.

خسرو ابراهیم زاده در ادامه افزود: ما در آن جلسه پیشنهاد دادیم شرکت کاله به ساخت سالن ادامه دهد و در کنار آن یک تیم کاملا بومی را با هزینه ای به مراتب کمتر از تیم های فصول گذشته روانه لیگ رقابت های لیگ برتر کند که متأسفانه این تصمیم مورد قبول مدیرعامل کاله قرار نگرفت.

ابراهیم زاده با بیان اینکه تیم کاله در طی چند سال اخیر به افتخارات قابل توجهی دست یافته است گفت: رضاقرا، عادل غلامی، علیرضا جدیدی و حتی مجتبی میرزاجانپور که زیر نظر مربیان آملی والیبالیست شد ازسرمایه های استان مان هستند و ما در تمام رده های تیم ملی ملی پوش داریم و این پتانسیل بالای والیبال مازندران و شهر آمل باید به همین راحتی از سوی مسئولین ورزشی و سیاسی استان و شهرستان نادیده گرفته شود.

رییس شورای شهر آمل تصریح کرد: وظیفه من خسرو ابراهیم زاده و تمام مسئولین سیاسی شهرستان و استان است که همچنان رایزنی های خود را در این خصوص انجام بدهیم تا کاله مازندران حداقل با ترکیبی بومی در لیگ برتر بماند.

خسرو ابراهیم زاده در ادامه افزود: با تاخیری که در شروع لیگ برتر ایجاد شده است این فرصت برای ما پیش آمده است تا جلسه ای اضطراری با حضور تمامی مسئولین سیاسی استانی و شهرستانی با مدیران کاله داشته باشیم وخواستار بازگشت این تیم به لیگ برتر شویم.

وی خاطرنشان کرد: بهروز عطایی هنوز به پیشنهاد های تیم هائی که خواستار او هستند پاسخ نداده است و همچنان منتظر تصمیم نهائی مدیران کاله مازندران می باشد.

رییس شورای شهر آمل در پایان گفت: عطایی از افتخارات شهر ما است و تمام رده های ملی را گذراندند و تعصبی که نسبت به شهر خود دارند ستودنی است و باید از ایشان تشکر کنیم.

میلاد حسین زاده هراز نیوز

One thought on “گفتگو هراز نیوز با خسرو ابراهیم زاده در خصوص کاله”
  1. جناب آقای میلادخان حسین زاده،
    شما و دیگر همکارانتان باید با طرح پرسش و پاسخ های از پیش طراحی شده به سراغ مسئولین و مدیران شهری و استانی بروید و صفا نوشتن نیم صفحه مطلب کافی نیست.
    با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *