هراز نیوز :عصر روز چهارشنبه  و در حساس ترین بازی هفته پنجم دو تیم خاورجوان آمل و وحدت جویبار در زمین مجموعه ورزشی کارگران اجوارکلا به مصاف هم رفتند,این بازی که بدون شک یکی از جنجالی ترین بازی های این مسابقات بود با نتیجه سه بر دو به سود خاورجوان به پایان رسید اما از حاشیه های بازی میتوان به درگیری یکی از اعضای تیم جویبار با ناظر بازی و یا مردود اعلام کردن گل سالم تیم آمل در دقایق ابتدایی اشاره کرد,در صحنه بحث برانگیز گل تیم آمل داور بازی ابتدا گل را سالم اعلام و نقطه وسط زمین را نشان داد اما ناگهان با اعتراض بازیکنان حریف نظر خود را عوض کرد که در نوع خود جالب بود,ضمنا از بهترین های این دیدار نیز میتوان به محسن مهدیزاده با یک گل و یک پاس گل وهمچنین عباس رنجبر هردو از آمل اشاره کرد.

پس از بازی نیز به سراغ احمدکاویانپور مربی جوان و خوش آتیه فوتبال مازندران که سال گذشته نیز با تیم نوجوانان خاورجوان قهرمان استان شده بود رفتیم تا نظرش را راجع به این بازی و حواشی آن جویا شویم.

*آقای کاویانپور نظرتان را راجع به بازی با وحدت بفرمایید:

بازی این هفته بی شک مهم ترین بازی هفته وجنگ بالانشینان جدول بود که برای ما حکم6امتیاز را داشت و همان طور که پیش بینی میشد بازی نزدیک و خوبی را شاهد بودیم,با توجه به شناختی که از تیم جویبار داشتیم نسبت به بازی های گذشته تغییر سیستم دادیم و بازی را هجومی تر آغاز کردیم و در همان 15دقیقه اول به گل رسیدیم که داور گل سالم ما را نپذیرفت بعد از آن هم موقعیت های زیادی داشتیم که با بد شانسی از دست دادیم ولی در کل از شاگردانم راضی هستم و به همه آن ها خسته نباشید میگویم.

*داوری این بازی را چگونه دیدید؟

داوری این بازی بسیار ضعیف بود و از همان ابتدا گل سالم ما را مردود اعلام کرد و باکارت های متعدد بازیکنان را عصبی کرد و در دقیقه 94نیز با یک تصمیم اشتباه بازیکن اصلی ما عباس رنجبر را اخراج کرد,در کل نیز از داوری این بازی به هیچ وجه راضی نیستیم.

*بازی بعدی تیمتان با چه تیمی و در چه شهری میباشد؟

بازی بعدی ما بدون شک یک فینال زود رس هست بین تیم های اول و دوم جدول که به میزبانی شهرداری نوشهر روز یک شنبه هفته بعد برگزار خواهد شد.

*با نتایج خوبی که بدست آوردید به صعود به امیدوارید؟

تیم روند خوبی داشته و به هدفمان تا بدین جای کار رسیده ایم و امیدواریم با همین روند کار را ادامه دهیم.

*از وقتی که به ما دادید تشکر میکنیم اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید:

از بچه های تیمم که توانایی های شان را به همه اثبات کردند تشکر میکنم و به همه ی بچه ها افتخار میکنم که با تمام کمبودها با غیرت بازی میکنند,همچنین از حسن فغانی کمک خودم ممنونم که درکنار من به تیم کمک میکند.
جواد نیک پرور هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *