هراز نیوز :سرمربی تیم والیبال ایران پس از شکست از آمریکا با اشاره به بازی خوب حریف گفت: تیم آمریکا از تاکنیک مناسبی در مقابل ایران استفاده کرد و در دفاع و سرویس خیلی خوب بود.

ولاسکو در ادامه می گوید: ” آمریکایی ها در سرویس، دفاع و دریافت ها بسیار بهتر از ما بود. آنها در این بازی از تاکتیهای خوبی بهره برده و از نقاط ضعف ما استفاده و از همان قسمت ها به ما حمله کردند. استنلی بازیکن خارق العاده ای است.”

آلن نایپ سر مربی تیم والیبال آمریکا هم در باره این بازی گفت:” ما به خوبی بر بازی تمرکز کرده بودیم و برای این بازی کاملا آماده بودیم. آنها برای ما ایجاد فرصت کردند. بازی کلایتون بخش مهمی از بازی امروز بود، هم سرویسهایش و هم اسپک هایش. خوشحالم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم.”

کلایتون استنلی کاپیتان تیم آمریکا نیز پس از بازی گفت:” ما با قدرت در این بازی ظاهر شدیم. در این بازی اشتباهات زیادی نکردیم و تیم ایران را تحت فشار قرار دادیم.”

علیرضا نادی کاپیتان تیم ایران هم گفت:” ما با تیمی بازی کردیم که قهرمان المپیک و بسیار قدرتمند است. ما همه تلاش خود را
کردیم اما امروز آنها بهتر از ما بودند.”

تیم والیبال آمریکا در نختسن روز از آغاز دور سوم رقابتهای جام جهانی والیبال در بخش مردان، ایران را در سه ست پیاپی و با نتایج بیست و پنج – پانزده ، بیست و هفت – بیست و پنج و بیست و پنج – چهارده شکست داد.

کلایتون استنلی با کسب بیست و پنج امتیاز از جمله هفت دفاع و پنج امتیاز سرویس، امتیاز آورترین بازیکن آمریکا بود. در پایان بازی کلایتون استنلی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

مهدی بازارگرد نیز با کسب ده امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن تیم ایران بود.

هم اکنون تیم ایران پس از تیم های روسیه، لهستان، برزیل و ایتالیا با چهار پیروزی و دو شکست در جایگاه پنجم رده بندی قرار دارد. آمریکا هم با سه پیروزی و سه شکست هشتم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *